ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
458 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: مدیریت فرآیند خلق محتوا (۱)

خیلی از برندها سال هاست که به خواست ناشران، محتواهای خوب و کامل را تولید می کنند؛ اما متاسفانه بسیاری دیگر از برندها هنوز برای نشر محتوای خود آماده نیستند؛ این بدان معنا نیست که آنها از نقش فرایند بازاریابی محتوایی آگاه نیستند، بلکه آنها فقط برای بازاریابی سنتی آمادگی دارند.

به منظور آماده و موفق شدن در بازاریابی محتوایی، باید چهار مولفه ی زیر را داشته باشید:

افرادی که آن را انجام می دهند؛

نقش و وظایفی برای این افراد؛

برنامه ای که به وسیله ی آن کارها انجام شود؛

قوانین و خط مشی ها.

شاید سخت ترین اینها، یافتن افراد و تخصیص نقش هایی در درون شرکت برای هدایت این فرآیند باشد.

شما با توجه به اندازه ی سازمان خود می توانید یک یا چند نفر را مسئول طرح بازاریابی محتوایی خود کنید: با وجود این، به طور کلی مهم نیست که چند نفر در واقع مسئول انجام یک کار هستند؛ نقش های زیر، مورد نیاز هستند.

  • مدیر یا مدیر ارشد محتوا Chief content officer or CCO

حداقل یک نفر در سازمان باید برنام و طرح محتوا را در اختیار داشته باشد. فردی که این وظیفه را انجام می دهد مسئول محقق کردن اهدافی است که شما تعیین کرده اید. وقتی بازاریابی محتوایی شکست می خورد، این امر معمولا به دلیلی نبودن محتوای با کیفیت نیست؛ بلکه به دلیلی نقص در اجراست.

مدیر مهم ترین دارایی است, علیرغم اینکه ممکن است هیچ محتوایی تولید نکند؛ چرا که او باید از عالی بودن تمام ابعاد تاکتیک بازاریابی محتوایی، اطمینان حاصل کند، از جمله:

محتوا/ نحوه ی نگارش

طراحی/ هنر/ عکس ها

منابع اینترنتی محتوا

یکپارچگی بازاریابی و محتوا، شامل رسانه های اجتماعی

تامین بودجه ی پروژه

مذاکره با فری لنسرها

ایجاد مخاطب

تحقق و اندازه گیری

در سازمان هایی که بودجه ای برای وجود یک CCO وجود ندارد، این نقش به مدیر بازاریابی سپرده می شود. بسیاری از برندها نیز این کار را برون سپاری می کنند. اما خیلی مهم است که CCO در داخل سازمان حضور داشته باشد.

  • سر ویراستارها Chief storyteller

ویراستارها نقش بسیار مهمی در فرآیند بازاریابی محتوایی ایفا می کنند. وقتی که برندها می خواهند محتوای بیشتری تولید کنند، از کارکنان خواسته می شود که از طرف شرکت های خود بنویسند. متاسفانه، سبک نگارش افرادی که هرگز محتوا تولید نکرده اند، اصلا مطلوب نیست.

اینجا جایی ست که سر ویراستار وارد می شود. این نقش گاهی اوقات برون سپاری می شود و گاهی جزو مسئولیت های CCO است. این فرد فعالیت های نگارشی بازاریابی محتوایی را مدیریت می کند و مسئول تولید محتوای روزانه ی شما است. در تولید محتوا به کارمندان داخلی کمک می کند و در همسو ساختن نوشته ی شما با اهداف سازمانی، به افراد خارجی یاری می رساند.

سر ویراستارها با افراد در زمینه های مختلف کار می کنند:

تولید محتوا

برنامه ریزی زمان محتوا

انتخاب واژه های کلیدی برای بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو برای پست ها

اصلاحات سبکی

برچسب زنی و تصاویر

گاهی اوقات سر ویراستارها به کارمندان یاد می دهند که چگونه می توانند به تنهایی کار بیشتری انجام دهند. آنها همچنین می توانند بعنوان مربی فعالیت کنند و مدیران، تیم اجرایی یا حتی نویسنده های بیرون از سازمان را به تولید محتوا بر اساس زمان بندی اعلام شده، تشویق کنند.

بقیه ی نقش ها را در مقاله ی آینده توضیح خواهیم داد!

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *