ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۱
414 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: مدیریت فرآیند خلق محتوا (۲)

در ادامه ی مقاله ی گذشته، بقیه ی نقش هایی که در تولید محتوا نقش دارند را توضیح می دهیم:

  • خلق کنندگان محتوا Content creator

خلق کنندگان محتوا، محتوایی را تولید می کنند که در نهایت، به بیان ماجرا کمک خواهد کرد. این نقش معمولا با نقش سر ویراستارهایی که محتوا را نیز تولید می کنند، همپوشانی دارد؛ اما این کار نیز ممکن است به راحتی توسط فردی که متخصص مورد نظر در سازمان است، انجام شود.

بعنوان مثال، تولید کننده های محتوای معمولی شامل اعضای هیات مدیره، مدیر تولید، مدیر خدمات مشتریان یا یک مشاور هستند. در بسیاری از موارد، وقتی که سازمانی با کمبود یا شکاف منابع برای تولید محتوا مواجه است، این وظیفه برون سپاری می شود. لازم به یادآوری است که این فرد لازم نیست نویسنده باشند.

  • تولید کننده های محتوا Content producer

تولید کننده های محتوا بسته ی نهایی که محتوا در قالب آن ارائه می شود را طراحی یا خلق می کنند. یعنی آنها محتوا را زیبا می کنند. احتمال دارد این نقش قبلا تا حدی در سازمان شما وجود داشته باشد؛ می توان این نقش را هم در داخل سازمان انجام داد و هم می توان به یک شرکت دیگر سپرد. این می تواند یک شرکت وب باشد البته اگر محصول نهایی یک بلاگ یا وب سایت است.

  • مدیر ارشد استماع Chief listening officer CLO

نقش مدیر ارشد استماع، ایفای نقشی مانند یک اپراتور برج مراقبت، در رسانه های اجتماعی و سایر کانال های محتوایی شما است. CLO ها به حرف های گروه ها گوش می کنند؛ مکالمه را برقرار نگه می دارند و اعضای مناسب تیم را که می توانند در گفتگو شرکت کنند، اعزام می کنند.

برای فرآیند بازاریابی محتوایی، این کارکرد به مثابه هسته ی مرکزی “پست های شنیداری” عمل می کند. شما پست های شنیداری را ایجاد می کنید تا بتوانید به تغذیه ی اطلاعات کمک کنید؛ سپس همیشه می توانید برای پاسخ دادن و سازگار شدن با واکنش و تغییر مشترکان خود آماده باشید.

اغلب شرکت های امروزی، دارای CLO هایی برای اهداف واکنش به رسانه های اجتماعی هستند؛ اما سعی نمی کنند این وظایف را برای اهداف بازخورد بازاریابی محتوایی انجام دهند. خوشبختانه؛ محتوای شما می تواند واکنش هایی را در جامعه ایجاد کند. CLO سپس می تواند بازخوردهای مهم را به CCO (مدیر ارشد محتوا) منتقل کند تا گزارشگر اصلی بتواند برنامه را به صورت مستمر اصلاح کند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *