ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
409 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : نویسنده های آزاد، چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

چه شما نماینده ی یک دستگاه انتشار دیجیتال مجرب باشید و چه نمایندی یک برند تازه کار که به دنبال کسب مزایای بازاریابی محتوایی است، احتمالا به کمک نویسنده های آزاد freelance writers نیاز دارید تا به شما کمک کنند که داستان خود را روایت کنید.

ممکن است متوجه شوید که به کمک آنها برای تولید محتوای مستمر خود نیاز دارید؛ یا اینکه به تولید کننده های محتوای بیشتر برای حفظ سرعت کار خود نیاز دارید.

چگونه باید محتواسازهای خوب خارجی را پیدا کرد؟ آیا باید به دنبال یک نویسنده ی خوب بود و به او کسب و کار خود را آموزش داد؟ یا شاید باید فردی را استخدام کنید که با صنعت شما آشناست و به او نوشتن را بیاموزید؟

  • تخصص خوب است؛ اما نه در حد تخریب معامله

با توجه به انتخاب بین یک نویسنده ی خوب و با شخصیتی که به سازمان شما نزدیک است (اما تخصص کمی دارد) و یک نویسنده ی کارکشته که می داند چگونه بنویسد؛ اما نمی توانید آن را تحمل کنید، به سراغ کسی بروید که شخصیت او به شما نزدیک تر است.

شخصیت فرد، چیزی ست که به سختی تغییر می کند، مهارت را می توان به فرد آموخت اما عشق و علاقه به کار را نه. اگر شما و تولید کننده ی محتوای آزاد جاذبه ای برای یکدیگر ندارید این رابطه به جایی نخواهد رسید.

  • آدم های درست را انتخاب کنید: آگهی نویس ها، روزنامه نگارها، نویسنده های فنی

باید خیلی مراقب نویسنده ای که دنبالش هستید، باشید. باید بدانید که آگهی نویس ها، به سبک متفاوتی از روزنامه نگارها کار می کنند. اگر دنبال فردی هستید که برای شما پست وبلاگ بنویسد، یک آگهی نویس نمی تواند بهترین گزینه برای شما باشد. از سوی دیگر اگر دنبال فردی هستید که به حجم فراخوان همکاری ترغیب کننده ی شما برای همه ی مقالات سفیدی که گردآوری کرده اید بیفزاید؛ در این صورت یک آگهی نویس دقیقا فردی است که شما دنبالش هستید.

  • رابطه ی کاری درستی را ایجاد کنید

از عوامل رابطه ی کاری خود، اطلاع حاصل نمایید و آنها را روشن و واضح کنید. بعنوان مثال، آیا در هر هفته یک مورد محتوایی تولید خواهد شد؛ و نویسنده ی شما به صورت ماهانه، مزد خود را دریافت خواهد کرد؟ در این صورت، چگونه ماه هایی را که دارای چهار و نیم هفته هستند، مدیریت خواهید کرد؟ آیا در آن هفته، یک پست اضافه می گذارید؟

شرایط صدور پیش فاکتور و پرداخت را شرح دهید. با توجه به اندازه ی سازمان خود، باید شرایط صدور فاکتور و پرداخت را مشخص کنید، یا بفهمید که نویسنده به چه چیزی نیاز دارد؛ همچنین، برداشت روشنی از توقعات داشته باشید. در این مقطع، باید از سرعت کار و مدت و میزات جزئیات محتوای خود اطلاع داشته باشید. نباید هیگونه غافلگیری مانند پست هایی که ناگهان ۳۰۰ کلمه می شوند، در صورتی که قرار بوده ۵۰۰ کلمه باشند؛ یا موضوعات که به شدت بی ربط هستند، در کار باشد.

در ادامه، برخی از مواردی که باید با نویسنده های آزاد در میان بگذارید مطرح می شوند:

چه محتوایی تولید خواهند کرد و در مورد زمان آن، دقیق باشید؛

اهداف مشارکت خاص آنها (به خصوص اگر یک محتوای سفارشی باشد)؛

باید به چه اطلاعات تخصصی یا دسته سوم دسترسی داشته باشند (آیا می خواهند با کارکنان مصاحبه کنند؛ اطلاعات خارجی بیاورند؛ یا بر روی مواد موجود شما دوباره کار کنند؟)؛

بودجه ی شما (به ازای هر متن، هر ساعت، حق الزحمه، یا مبادله ی پایاپای)؛

تعداد اصلاحات هر متن.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *