ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
413 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : مدیریت اطلاعات همچون یک محصول

ما در CIM روی برندهای مختلفی کار کرده ایم، گرچه فرآیند بازاریابی محتوایی در هر مورد به صورت متفاوتی اجرا می شود؛ اما به نظر می رسد تفاوت بین سازمان هایی بازاریابی محتوایی موفقی داشتند و سازمان هایی این چنین نبودند در تفاوت محتوای تولید شده نبود.

آنچه ما به آن دست یافتیم یک وجه تمایز کلیدی بود و آن نگاه کردن به اطلاعات همچون یک محصول در سازمان هایی بود که در این زمینه موفقیت کسب کردند.

چه کالا بفروشید و چه خدمت ارائه دهید؛ قوانین جدید بازاریابی، مستلزم این هستند که در کنار هر چیزی که می فروشید، فرآیند ارائه ی مناسب اطلاعات ارزشمند نیز باید در سرتاسر سازمان، بعنوان یک محصول، در نظر گرفته شود.

اما هدف از این حرف چیست؟ وقتی افراد سازمان، به بازاریابی محتوایی، مثل یک محصول نگاه می کنند، به طور ذاتی تعدادی ابتکار و فرآیند حول آن محصول ایجاد می کنند:

برنامه ریزی تجاری رو به جلو؛

تحقیق و توسعه؛

معیارهای موفقیت محصول (بازده سرمایه گذاری در بازاریابی marketing return on investment)

کانال های بازخورد مشتری؛

کنترل کیفیت؛

برنامه ریزی تکامل محصول.

وقتی به بازاریابی محتوایی شرکت های موفقی مثل پروکتر و گمبل، IBM و SAS را نگاه کنیم، متوجه می شویم همگی به یک شکل به محتوای خود نزدیک شده اند.

چرا باید به اطلاعات به مثابه یک محصول نگریست؟

پاسخ ساده است: در واقع سازمان ها هیچ راه دیگری جز اهمیت دادن به این موضوع ندارند. امروزه مشتری ها هر پیامی که برایشان فایده ندارد، حذف می کنند؛ در نتیجه سازمان ها باید در وهله ی اول، از طریق کاربرد اطلاعات مرتبط و ارزشمند با مشتریان خود رابطه ای قدرتمند ایجاد کنند؛ و بعد از این مرحله می توانند سایر محصولات و خدمات خود را بفروشند.

این روند، اکنون در حال رخ دادن است؛ یعنی شرکت های بیشتری تبدیل به شرکت های رسانه ای می شوند؛ امروزه شاهد منصب هایی مانند مدیران ارشد بازاریابی محتوایی و کسب و کارهایی هستیم که شروع به استخدام روزنامه نگارهایی تمام وقت کرده اند.

کسب و کارهای سنتی هم یا شروع به خرید شرکت های رسانه ای کرده اند یا در حال ایجاد امپراطوری های رسانه ای خود هستند؛ مثل ردبول.

چه کار باید بکنید

با توجه به آنچه گفته شد، هر شرکتی که به فکر افزایش درآمد خود و هم مسیر شدن با نسل جدید بازاریابی است؛ باید نحوه ی تفکر خود در مورد بازاریابی محتوایی تغییر دهد، و مفهوم “اطلاعات بعنوان محصول” را به یک اولویت برای خود تبدیل کند.

سازمان های کوچک با بودجه های محدود، باید روزنامه نگارها و گزارشگران متخصصی را استخدام کنند تا بر برنامه ی محتوایی شان نظارت داشته باشند. سازمان های متوسط و بزرگ، ممکن است بخواهند از یک آژانس کاریابی که با گزارشگری آشنا است، کمک بگیرند و دوست نداشته باشند مبلغی را به کانال های رسانه ای بپردازند.

شما برای موفق شدن، نیاز به یک فرهنگ بازاریابی دارید که شامل یک بازاریابی قوی و هسته ی انتشار و نیز به درک کاملی از اینکه چگونه محتوای نگارشی مناسب می تواند رفتار مشتری را حفظ یا تغییر دهد، نیاز خواهید داشت. در ادامه، سه نکته ای را که باید همیشه به هنگام خلق محتوا برای ایجاد و حفظ یک فرهنگ بازاریابی محتوایی، در نظر بگیرید را، ذکر می کنیم:

۱.بسته های محتوای خود را مثل یک برنامه ی تلویزیونی در نظر بگیرید. ابتدا یک برنامه ی آزمایشی را بعنوان تست اجرا کنید، و اگر موفقیت آمیز بود کار را با این برنامه ادامه دهید.

۲.آموزش اصول بازاریابی محتوایی به تمام مدیران محصول. مدیر تولید باید یک آگاهی کامل از نیازهای واقعی و مشکلات مخاطب داشته باشد. بیشتر مدیران محصول، هرگز درباره ی این جنبه فکر نمی کنند و فرصت ها را از دست می دهند.

۳.ایجاد یک تیم آزمایشی. بازاریابی محتوایی مفهوم دشواری نیست؛ بلکه به معنای متفاوت فکر کردن درباره ی نحوه ی ارتباط با مشتریان و کارکنان است. تغییر کامل بازاریابی زمان می برد؛ به خصوص در یک برند بزرگ. گزارش نویس ها و راوی ها را در دپارتمان بازاریابی خود پیدا کنید و یک عملیات بدون قید و بند اداری را شروع کنید؛ و این را بعنوان مبدا تست خود قلمداد کنید. بر روی رسیدن به یک یا دو هدف تمرکز کنید. وقتی که با این گروه به چندین هدف رسیدید و موفقیت برای شما آشکار شد، بعد می توانید آن را در سرتاسر سازمان، اعمال کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *