ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۹
430 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی :شخصیت مخاطب

این جمله را به یاد داشته باشید. ما هدف محتوای خود نیستیم. بسیاری از صاحبان شرکت ها و بازاریاب ها سعی می کنند تا محتوای خود را بر اساس طرز فکر و سلیقه ی خود تغییر دهند. به دام این تله نیفتید.

باید مثل یک شرکت رسانه و یک ناشر فکر کنید. طرز فکر یک شرکت رسانه ای در خصوص بازاریابی محتوایی این است که هر محتوایی با مخاطبان شروع و به پایان می رسد. اگر از خواسته ها و نیازهای مخاطبان خود خبر نداشته باشید، به هیچ وجه نمی توانید با محتوای خود موفق شوید.

اکثر افراد فکر می کنند که مخاطبان محتوا همان خریداران احتمالی هستند. اجازه دهید از یک دانشگاه بعنون مثال استفاده کنیم. این دانشگاه مخاطبان زیادی دارد: برخی از آنها خریداران هستند؛ برخی تاثیرگذاران و برخی دیگر سهامدار هستند. دسته ی اول محتمل ترین مخاطبان، همان دانشجویان هستند؛ والدین آنها نیز حضور دارند و هزینه های تحصیل آنها را می پردازند. اساتید را فراموش نکنید. دولت محلی و ایالتی چطور؟ بسته به هدف برنامه ی محتوایی خود، می توانید ده ها مخاطب مختلف را هدف خود قرار دهید.

در نتیجه، قبل از شروع برنامه ی محتوایی، باید درک درستی از مخاطب خود داشته باشید و بدانید که از شما می خواهند چه کاری انجام دهید.

اما چرا شخصیت یک مخاطب مهم است؟

شخصیت یک مخاطب، ابزار مفیدی است که می توان از آن بعنوان بخشی از برنامه ی بازاریابی محتوایی خود استفاده کنید. این همان کسی است که می خواهید با او صحبت کنید.

برای هر گروهی که برایشان محتوا تولید می کنید به یک شخصیت مجزا نیاز دارید. به زبان دیگر، اگر فردی برای خرید کردن فرآیند متفاوتی را با دیگری طی می کند، پس شما نیاز دارید خودتان را جای آن شخصیت متفاوت بگذارید و به جای او فکر کنید.

شوکه نشوید. اگر به تازگی کار خود را شروع کردید، می توانید فقط با دو شخصیت شروع کنید. برای مثال اگر خدمات و تجهیزات تهویه ی مطبوع ارائه می دهید، می توانید با شخصیت اصلی خود شروع کنید: زنان خانه دار؛ که بیشتر تصمیمات مربوط به سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه ی مطبوع و تهویه ی خانه، توسط آنها گرفته می شود. وقتی با این شخصیت شروع کردید و برایش محتوا تولید کردید، می توانید به سراغ مخاطب بعدی بروید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *