ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۷
423 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: آیا رسانه های سنتی مشکل نقدینگی دارند؟

در اوایل سال ۲۰۱۳، (IAB(interactive Advertising Bureau یک رویداد یک روزه در خصوص کسب و کار رسانه در ارتباط با بازاریابی محتوایی برگزار کرد. در این رویداد، مدیر یکی از نشردهنده ها Publisher ایستاد و اعلام کرد: “ما به هیچ عنوان منابعی را که کارفرمایان تبلیغاتی ما در اختیار دارند، نداریم. ما توانایی استخدام ژورنالیست کاربلد و انجام تحقیقات مورد نیاز برای کارهای تبلیغاتی که می گیریم، نداریم؛ اما آن دسته از دوستان ژورنالیته ی من که به واسطه ی مشکلات مالی از بین رفتند، مشغول پیدا کردن شغل مناسب هستند.”

مبتنی بر Advertising Age، پی اند جی Procter & Gamble بیشترین هزینه ی تبلیغاتی را در سال ۲۰۱۱ در یک کلیپ تبلیغاتی به مبلغ ۵ میلیارد دلار، هزینه کرد. صرفا برای اینکه مقیاس دستتان بیاید، درآمد کل شرکت نیویورک تایمز، که شامل نیویورک تایمز و بوستون گلوب Boston Globe می شود، در سال ۲۰۱۲،  ۲ میلیارد بود؛ به عبارت دیگر پی اند جی به تنهایی ۲.۵ برابر درآمد سالانه ی آنها صرف تبلیغات کرد (صرفا تبلیغات!).

برای تبیین بیشتر موضوع، شرکت اپل Apple در فوریه ی سال ۲۰۱۳، ۱۳۷ میلیارد دلار در حساب جاری خود در بانک داشت. شرکت اپل توانایی خرید شرکت نیویورک تایمز را دارد و می تواند به راحتی با مابقی پول نقد خود به هر آنچه می خواهد اقدام نماید.

تام فورمسکی Tom Foremski، گزارشگر فنی ZDNet معتقد است؛ بازاریابی محتوایی (رسانه های شرکت) می تواند پاسخی به مشکلات مالی ژورنالیست واقعی باشد. آقای فورمسکی مدعی است که از آنچنان پول و نفوذی برخوردارند که باعث حذف شرکت های سنتی رسانه ای خواهند شد.

به طور مشخص، آقای فورمسکی تلاش فزاینده ی اخیر رسانه ی فرفکس Fairfax استرالیا را برجسته می نماید. “نگاهی به استرالیا بیندازید؛ جایی که جینارینه هارت، یکی از مولتی میلیاردرها و منتقدان صنعت معدن در مناقصه ای در تلاش است رسانه ی فرفکس، ناشر روزنامه های برتر را برای تحت کنترل درآوردن نیروهای مخالف استخراج معدن بکار بگیرد.  با ضعیف شدن روزنامه ها و سایر رسانه های سنتی، از این پس بیش از پیش شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود.”

سیمون سپورول Simon Sproule، رئیس بازاریابی جهان نیسان Nissan، سال هاست تیم بازاریابی محتوایی خود را شکل داده است و در تلاش است تا جایگاه نیسان را بعنوان یک منبع مورد اعتماد تامین کننده ی اطلاعات برای مشتریان بالقوه و بالفعل تثبیت نماید.

در عین حال، او تمایلی به سرمایه گذاری در رسانه های پولی ندارد: “من این اطمینان را ندارم که شرکت های خبری سنتی، توانایی حرکت به سوی مدل های کسب و کاری جدید را داشته باشند.”؛ “برای چه می بایست حجم عظیمی سرمایه را در اختیار شرکت هایی که در حال سقوط هستند، قرار دهم؟”

نکته اینجاست؛ بازار رسانه های سنتی، جایی که مصرف کنندگان عادت داشتند غالب اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق آنها تامین کنند؛ در دراز مدت، منابعی را که شرکت های غیر رسانه ای دارند، در اختیار ندارند. برندهایی مثل نیسان در حال جهش به سمت این فرصت هستند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *