ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۰۹
516 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

ارتباط پس از خرید و اهمیت آن: فروشنده باهوش(۵)

تا کنون در سری مقالات فروشنده باهوش در ارتباط با مشاوره دادن، آگاهی از محصول، علاقه به فروشندگی و اخلاق مداری در فروش صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم تا در مورد اهمیت ارتباط پس از خرید با مشتری صحبت کنیم.

ارتباط پس از خرید یکی از مهمترین عوامل در افزایش فروش می باشد چرا که باعث می شود تا مشتری خود را به مشتری وفادار تبدیل کنید و افزایش فروش را تجربه کنید.

حتما برایتان اتفاق افتاده است که برای خرید به بازار بروید و محصولی را خریداری کنید ولی چند ماه بعد فراموش کرده باشید که آن محصول را از کجا خرید کرده اید و یا به سختی به یاد آورید. اگر آن فروشنده ارتباط پس از خرید را با شما حفظ کرده بود آیا شما دچار این مسئله شده بودید؟ این موضوع در ارتباط با کسب و کار شما هم صدق می کند. اگر ارتباط خود را پس از خرید با مشتریان خود حفظ نکنید به احتمال قوی تعداد زیادی از مشتریان خود را در آینده از دست می دهید.

برای برقرار ماندن این ارتباط می توانید از یک یا مجموعه ای از روش های زیر استفاده نمایید:

  • ارسال پیامک
  • ارسال ایمیل
  • تماس تلفنی
  • شبکه های اجتماعی
  • ارسال هدایا تبلیغاتی
  • و …

همانطور که در بالا گفته شد راه های متنوعی برای برقراری ارتباط پس از خرید با مشتری وجود دارد، اما واقعا بهترین روشی که با آن این ارتباط برقرار گردد و هزینه کمتری در بر داشته باشد چیست؟

می توان گفت ارسال پیامک هدفمند بهترین و به صرفه ترین روش ارتباط پس از خرید با مشتری می باشد. اما پیامک هدفمند به چه معناست؟ پیامک هدفمند یعنی شما به مشتریان و مخاطبان خودتان و افرادی که حداقل یکبار با شما در ارتباط بوده اند پیامک ارسال کنید تا بتوانید بازخوزد بالاتری از از ارسال پیام داشته باشید. شما با گرفتن شماره همراه مشتریان خود می توانید آن ها را از محصولات جدید، تخفیف ها، ساعات فعالیت، جا به جایی فروشگاه و یا غیره با خبر سازید و خودتان را در ذهن مشتری ثبت نمایید.

برای ارسال پیامک سامانه و نرم افزار های متفاوتی وجود دارد، اما شما می توانید نرم افزار پیامک سفید را برای استفاده بررسی کنید. چرا که با پیامک سفید تمام مشتریان شما حتی افرادی که پیام های تبلیغاتی خود را بسته اند هم پیام شما را دریافت می کنند زیرا این نرم افزار قابلیت ارسال به بلک لیست ها را هم دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نرم افزار پیامک سفید می توانید ویدیو معرفی آن را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید:

مشاهده ویدیو معرفی نرم افزار پیامک سفید

 

دیگر مطالب از:  سری مقالات فروشنده باهوش

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *