ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۲/۲۴
1,491 بازدید
۴ دیدگاه
اشتراک گذاری

اخلاق در فروش عنوان چهارمین مقاله از سری مقالات فروشنده باهوش میباشد، همانطور که قبلا اشاره کردیم مشاور بودن، آگاهی و علاقه داشتن برخی از صفات بارز یک فروشنده باهوش است.

پیشنهاد میشود در صورت مطالعه نکردن مطالب قبلی از سری مقالات فروشنده باهوش آن مقالات را هم مطالعه فرمایید.

فروشنده باهوش، اخلاق در فروش را سرلوحه کار خویش قرار می دهد.

اخلاق مدار بودن در فروشندگی امری واجب و مهم است که متاسفانه خیلی از فروشندگان آن را رعایت نمیکنند. غالبا در کشورهای اروپایی و پیشرفته وقتی مشتری وارد یک فروشگاه می شود فرد فروشنده از جای خود بر می خیزد با لبخند و خوشرویی از مشتری می پرسد که چطور می توانم کمکتون کنم، به مشتری احترام می گذارد و به درستی او را راهنمایی میکند، در زمان خروج چه در صورت خرید کردن و چه در صورت خرید نکردن او را تا درب فروشگاه بدرقه کرده و آرزوی دیدار مجدد میکند. در این دسته از فروشگاه ها و سازمان ها مشتری را رییس خود می داند و خود را وابسته به آن ها میدانند که در واقعیت هم همین است.

ما در ایران همیشه میگوییم که حق با مشتری است. اما واقعا همیشه و همه جا فروشندگان این حق را به مشتریان خود می دهند؟ همیشه با لبخند از خریدار استقبال می کنند؟ همیشه به مشتری احترام می گذارند؟ متاسفانه جواب این سوالات خیر است و این جواب خیر ضعفی بزرگ را در فروشندگان نشان می دهد.

اما لازم به ذکر است که همه فروشندگان این طور نیستند و درصد این دسته از فروشندگان روز به روز در حال کاهش است که بسیار جای خوشحالی دارد. به تازگی احترام به مشتری جایگاهی ویژه در بین فروشندگان و شرکت های بازاریابی پیدا کرده است و مشاهده می شود که به فروشندگان و بازاریابان خود علاوه بر آموزشی که برای محصولات می دهند آموزش رفتار صحیح با مشتری را هم می دهند.

همیشه احترام گذاشتن به مشتریان باعث  بازگشت مجدد آنها و ایجاد حس خوب از خرید می شود تا شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.

بهترین راه افزایش فروش، برخورد خوب و احترام گذاشتن به مشتری است که این امر مانند اثر مرکب عمل کرده و جایگاه فروشگاه و شخص شما را بالا در پیش مخاطب بالا می برد.

به زودی مطلبی دیگر از سری مقالات فروشنده باهوش را با شما به اشتراک خوایم گذاشت …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

4 پاسخ به “فروشنده باهوش (۴): اخلاق در فروش”

  1. مهمان گفت:

    سلام
    توضیحاتتون عالی بود
    ممنون از شما ایده پردازان عزیز

  2. مهمان گفت:

    برنامه ایده پردازان را دوست دارم و واقعا مطالب عالی در اون گفته میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *