آواز شرکت دی.دی.آر! رقابت دیجیتال و تجربه مال
بسیاری از افراد به دنبال این هستند که چگونه می توانند با استفاده از رسانه های دیجیتال، مخاطبان را به مال خود جذب کنند. به نظر می رسد شرکت دی دی آر یک حرکت طلایی انجام داده، یک آهنگ ترفیعی! این آهنگ به صورت موزیک و ویدئوی آنلاین، در شبکه های اجتماعی، رویدادهای درون مال، روی تلفن های هوشمند موبایل، رسانه های جمعی مانند تلویزیون منتشر شد.
این آهنگ رقابتی، بعنوان یک آواز محلی خود را معرفی کرد. در این آواز از گروه کُر، گروه های محلی و کشوری استفاده کرد. برای این کار مسابقه ای بین داوطلبان برگزار شد و برنده این مسابقه، این شانس را داشت تا آهنگ مخصوص این مرکز خرید را بخواند. همچنین کسی که می توانست بهترین صدا را داشته باشد، جایزه ۵ هزار دلاری کسب می کرد.
دان ماری لکینز، مدیر بازاریابی شرکت دی دی آر، اینطور توضیح می دهد: “شرکت دی دی آر به دنبال ایجاد توازن بین فعالیت های تجربی بازاریابی، آنلاین و شبکه های اجتماعی در جهت ایجاد تجربه ی خرید مناسب برای همه ی مشتریان می باشد. موسیقی ما در فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی به صورت یکپارچه توزیع شد و فرصت مناسبی برای تنظیم و اجرای برنامه های مختلف ایجاد کرد.
آهنگ مخصوص مال به ما کمک می کند تا استراتژی ها و برنامه های گوناگون آنلاین و آفلاین را اجرا کنیم. هنر و آموزش، ترکیبی مناسب برای موفقیت های عمومی است. ما در آهنگ خود از این ترکیب استفاده کردیم.”
برای نهایی سازی آهنگ، گروه های ۳ تا ۲۵ نفری درخواست های خود را به صورت آنلاین تکمیل کرده و به مال اعلام می کردند. آهنگ های هر کدام از گروه ها به صورت آنلاین اشتراک گذاری شده و در اختیار مردم قرار گرفتند. مردم به صورت آنلاین به هر کدام از آهنگ ها رای داده و ۱۰ آهنگ به فینال رسیدند. در نهایت دو آهنگی که بیشترین رای را داشتند بعنوان آهنگ های اصلی انتخاب شدند.
(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)
ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…
دیدگاهتان را بنویسید