IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
رقابت دیجیتال

آواز شرکت دی.دی.آر! رقابت دیجیتال و تجربه مال

آواز شرکت دی.دی.آر! رقابت دیجیتال و تجربه مال

بسیاری از افراد به دنبال این هستند که چگونه می توانند با استفاده از رسانه های دیجیتال، مخاطبان را به مال خود جذب کنند. به نظر می رسد شرکت دی دی آر یک حرکت طلایی انجام داده، یک آهنگ ترفیعی! این آهنگ به صورت موزیک و ویدئوی آنلاین، در شبکه های اجتماعی، رویدادهای درون مال، روی تلفن های هوشمند موبایل، رسانه های جمعی مانند تلویزیون منتشر شد.

این آهنگ رقابتی، بعنوان یک آواز محلی خود را معرفی کرد. در این آواز از گروه کُر، گروه های محلی و کشوری استفاده کرد. برای این کار مسابقه ای بین داوطلبان برگزار شد و برنده این مسابقه، این شانس را داشت تا آهنگ مخصوص این مرکز خرید را بخواند. همچنین کسی که می توانست بهترین صدا را داشته باشد، جایزه ۵ هزار دلاری کسب می کرد.

دان ماری لکینز، مدیر بازاریابی شرکت دی دی آر، اینطور توضیح می دهد: “شرکت دی دی آر به دنبال ایجاد توازن بین فعالیت های تجربی بازاریابی، آنلاین و شبکه های اجتماعی در جهت ایجاد تجربه ی خرید مناسب برای همه ی مشتریان می باشد. موسیقی ما در فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی به صورت یکپارچه توزیع شد و فرصت مناسبی برای تنظیم و اجرای برنامه های مختلف ایجاد کرد.

آهنگ مخصوص مال به ما کمک می کند تا استراتژی ها و برنامه های گوناگون آنلاین و آفلاین را اجرا کنیم. هنر و آموزش، ترکیبی مناسب برای موفقیت های عمومی است. ما در آهنگ خود از این ترکیب استفاده کردیم.”

برای نهایی سازی آهنگ، گروه های ۳ تا ۲۵ نفری درخواست های خود را به صورت آنلاین تکمیل کرده و به مال اعلام می کردند. آهنگ های هر کدام از گروه ها به صورت آنلاین اشتراک گذاری شده و در اختیار مردم قرار گرفتند. مردم به صورت آنلاین به هر کدام از آهنگ ها رای داده و ۱۰ آهنگ به فینال رسیدند. در نهایت دو آهنگی که بیشترین رای را داشتند بعنوان آهنگ های اصلی انتخاب شدند.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

دیدگاه خود را بگذارید

avatar