ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۳۰
۸ دیدگاه
873 بازدید

پیدا کردن کارکنان خوب کار ساده‌ای نیست. پس از حذف همه کاندیداهایی که واجد شرایط نبودند، باید دریابید آیا متقاضیان دیگر می‌توانند واقعاً از پس کار برآیند، یا خیر. اما حتی اگر از این امتحان هم گذشتند، به طور اتوماتیک کار را به آن‌ها پیشنهاد نکنید. طی انجام مصاحبه، سعی کنید بفهمید که شخص با فرهنگ سازمانی شما هم راستاست یا نه. آیا کارمند احتمالی شما به راهنمایی‌های زیادی احتیاج دارد؟ اگر شرکت شما از آن دسته است که کارکنانی...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

 چرا کارکنان شرکت را ترک می‌کنند؟

اگر شرکت به کارکنان خود توجه نکند به زودی شاهد خواهید بود که کارکنانتان شرکت را ترک خواهند کرد. فقدان توجه و احترام، تأخیر در بازبینی عملکرد، و ارتباط ضعیف بین مدیر و کارکنان باعث خواهد شد که بسیاری از...

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
893 بازدید

چرا باید در کارکنان خود انگیزه ایجاد کنید؟

در محیط‌های کاری مدرن، کارکنان شما دوست دارند که کارکنان دانشی باشند، افرادی که مهارت‌های خاص دارند و دارای تجارب خاص و گسترده‌ی مربوط به یک صنعت، یا تجربه‌ی عمیق و منحصر به فردی هستند که تکرار آن غیرممکن است....

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
983 بازدید

چگونگی بهبود جو اخلاقی سازمان

راه‌های چندی برای ایجاد فرهنگ اخلاقی وجود دارد تا به کارکنان برای مقاومت در برابر وسوسۀ پرداختن به اعمال غیراخلاقی برای نفع شخصی کمک کند. تیمی از پژوهشگران مدیریت برای بهبود رعایت باید و نبایدها در محیط کار اقدام‌های زیر...

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
1,327 بازدید

چگونه توانمندسازی کنیم؟

فرآیند توانمندسازی عبارت است از دادن محدوده و قدرت بیشتر به افراد برای اعمال کنترل بر کار و تقبل مسئولیت، که به معنای دادن استقلال و خودگردانی بیشتر به افراد است؛ اینکه به آن‌ها اجازه دهیم هنگام انجام کارشان(برخورد با...

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
1,302 بازدید

هنر خوب گوش دادن

بررسی‌های مختلف نشان داده است کارکنان سازمان‌ها بین ۴۰ تا ۸۰ درصد از وقت خود را برای برقراری ارتباط صرف می‌کنند، اما نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که کارکنان تنها از حدود ۲۵ درصد توانایی خود برای خوب گوش دادن...

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
1,074 بازدید

هفت پیشنهاد عملی برای افزایش سطح انگیزش شغلی افراد

به راستی، چرا بعضی از افراد در انجام دادن وظایف شغلی خود، حتی در شرایط سخت، با علاقه و رضایت زیاد به تلاش قابل توجه خود ادامه می‌دهند و در مقابل، گروهی دیگر، حتی برای تهیۀ مایحتاج اولیۀ زندگی خودشان...

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
4,444 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.