ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۲۵
بدون دیدگاه
759 بازدید

پیش بینی حرکات حرکت را می توان با حرکت موزون یکی دانست. این تشبیه چیزی فراتر از صِرف خودِ حرکات است و زمان بندی را نیز در بر دارد. با پیش بینی و به خاطر سپردن حرکتی که در شرف وقوع است پیش از انجام آن، به اطلاعاتی دست می یابید که شاید دیگران از آن بی بهره باشند. مردم شناس آمریکایی، بردویسل، بنیانگذار کینسیک(Kinesics) یا علم حرکت بدن و ارتباط غیر کلامی است. بردویسل با نمایش حرکت آهسته ی...

۱۳۹۷/۰۴/۲۳
901 بازدید
۱۳۹۷/۰۴/۲۱
623 بازدید

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

ساخت انجمن های اصلی و یگانه

ساخت انجمن های اصلی و یگانه مردم درباره ی مراکز خرید و مال ها به صورت آنلاین صحبت می کنند. این گفتگوها می تواند در صفحه های رسمی مال ها در شبکه های اجتماعی همچون توئیتر و اینستاگرام صورت گیرد....

۱۳۹۷/۰۴/۲۱
571 بازدید

حرکات ساختگی: فریب دادن افراد

حرکات ساختگی: فریب دادن افراد حرکات ساختگی برای پنهان کردن و سرپوش گذاشتن و فریب دادن طراحی می شوند. این حرکات به عمد شما را به سمت و سویی می راند تا چیزی را باور کنید که در واقع آن...

۱۳۹۷/۰۴/۲۰
859 بازدید

حرکات امضایی

حرکات امضایی: حرکات و اشاراتی که هویت شما را تعریف می کند حرکت امضایی، حرکتی معمولی است که شما آن را به شیوه ی خاصی انجام می دهید و با آن شناخته می شوید. کسی که حلقه ی موهایش را...

۱۳۹۷/۰۴/۱۹
843 بازدید

پس از رویداد

پس از رویداد پس از برگزاری رویداد، با بازدید کنندگانی که از توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام استفاده می کنند، در تماس باشید. آنها را در عکس ها تگ کنید، در فضای عمومی آنلاین از آنها تشکر کنید و مطالبی که...

۱۳۹۷/۰۴/۱۹
697 بازدید

افراد مناسب را، در رویدادهای شبکه ی اجتماعی خود دعوت کنید.

افراد مناسب را، در رویدادهای شبکه ی اجتماعیِ خود دعوت کنید. تاثیر گذاران آنلاین(Online Influencer) را بشناسید. تاثیر گذاران در شبکه های اجتماعی، افرادی هستند که تعداد بسیار زیادی دنبال کننده و طرفدار دارند و مطالبی که اشتراک گذاری می...

۱۳۹۷/۰۴/۱۷
664 بازدید

بازاریابی ویروسی (عمومیت ۴)

بازاریابی ویروسی (عمومیت 4)  در مقاله ی گذشته گفتیم که، هات میل، اپل و بلک بری، معرف محصولاتی هستند که خودشان را تبلیغ می کنند.خیلی از شرکت ها این نظریه را از طریق برجسته سازی برند اعمال می کنند. بعضی شرکت...

۱۳۹۷/۰۴/۱۶
2,496 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.