ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۲۱
569 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
ساخت انجمن های اصلی و یگانه

مردم درباره ی مراکز خرید و مال ها به صورت آنلاین صحبت می کنند. این گفتگوها می تواند در صفحه های رسمی مال ها در شبکه های اجتماعی همچون توئیتر و اینستاگرام صورت گیرد. برای این کار، وارد صفحه ی رسمی مال شده و آن را “دنبال”(Follow) می کنند. با این کار اخباری که توسط تیم بازاریابی مال منتشر می شود، می بینند. علاوه بر خواندن پیام هایی که توسط مال منتشر می شود، کاربران می توانند این پیام ها را اشتراک گذاری کرده یا درباره ی آنها نظر(Comment) دهند. همچنین آخرین اخبار مربوط به رویدادها را پیگیری کرده و اشتراک گذاری می کنند.

وقتی افراد، مرکز خرید شما را دنبال می کنند یا طرفدار آن هستند، در حقیقت به شما کمک کرده اند تا انجمنی یگانه از دوستداران خود داشته باشید، یعنی کسانی که شما را بخشی از زندگی روزمره ی خود می دانند.

در کنار همه ی این موارد، مدیر بازاریابی مال، ارتباط لحظه ای با تک تک خرده فروش ها داشته و آنها را در جریان آخرین اطلاعات و رویدادها قرار می دهد. از طرفی اطلاعات بروز لحظه ای را از خرده فروش ها گرفته و در انجمن های آنلاین اشتراک گذاری می کند. او باید تک تک مخاطبان فضای آنلاین را رصد کرده و صحبت های آنها را بشنود و در صورت نیاز به آنها پاسخ مستقیم دهد.

راه حل مناسب

جین لیسی، مدیر بازاریابی فورست سیتی، اظهار نظر داشت: “بودجه های اقتصادی و رقابت های سنگین، ما را قانع می کند تا به دنبال نوآوری ها و خلاقیت هایی باشیم که بتواند برای ما مزیت رقابتی ایجاد کرده و با فعالیت های ما همسو باشد. تحقیقات به ما نشان داده شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام بسیار پویا بوده، برای ما هزینه ی بسیار کمی دارند و در لحظه با مخاطبان در ارتباط هستند.

البته تکنولوژی به تنهایی کارایی خاصی ندارد و این ابزارها وقتی برای یک مرکز خرید مفید است که با یک تیم بازاریابی قدرتمند پشتیبانی شود. فعالیت این تیم بازاریابی است که می تواند محتوایی تولید کند که باعث درگیری مخاطبان شود.”

برای کاربردی کردن شبکه های اجتماعی در فورست سیتی، تیم بازاریابی این مرکز با کمک پیمانکار خارجی خود، محتوای شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر را با محتوای وب سایت خود یکپارچه، متصل و بروز کرده است. که این وضعیت به مال کمک می کند تا محتوای شبکه های اجتماعی را به راحتی منتشر کند.

لیسی ادامه می دهد: “ما همیشه به دنبل روش ها و استراتژی های جدید در مرکز خرید خود هستیم. اما از طرفی مراقب هستیم تا در تکنولوژی های جدید غرق نشویم. برخی از این تکنولوژی ها گران، پرخطر و دشوار و پیچیده هستند. در حال حاضر، عصر شبکه های اجتماعی فرا رسیده و ما با اشتیاق در این فضا قدم گذاشته ایم.”

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *