پیش نویس زندگی هر یک از ما در دوران کودکی داستان زندگی خود را می نویسیم. این داستان آغاز، میانه و پایانی دارد. ما طرح اساسی این داستان را در دوران طفولیت، قبل از آنکه بتوانیم بیش از چند کلمه ادا کنیم، مینگاریم. وقتی کمی بزرگتر شدیم جزئیات بیشتری به این داستان اضافه میکنیم. بخش عمده این داستان تا سن هفت سالگی نوشته می شود. ما می توانیم این داستان را بعدها در دوران بزرگسالی مورد تجدید نظر قرار دهیم....
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.تحلیل رفتار متقابل چیست؟
تحلیل رفتار متقابل چیست؟ تحلیل رفتار متقابل نظریه ای است در مورد شخصیت و روش منظمی است برای روان درمانی به منظور رشد و تغییرات شخصی. این تعریفی است که بوسیله انجمن بین المللی تحلیل رفتار متقابل ارائه شده است....
مشکلات تبلیغات
مشکلات تبلیغات چندی پیش، در شهر نیویورک چهار پرستار هنگامی که می خواستند اتومبیل خود را از پارکنیگ طبقاتی یک متل به بیرون برانند، به علت سقوط اتومبیل کشته شدند.در مراسم ختم آنها، بیش از 1600 نفر شرکت داشتند. این...
تعامل (Interact) در شبکه های اجتماعی
در ادامه ی مقاله ی گذشته، امروز به یکی دیگر از قسمت های اصل LINK می پردازیم. تعامل (Interact) در شبکه های اجتماعی تعامل در شبکه های اجتماعی یعنی چه؟ فرض کنید به یک مهمانی دعوت شده اید و می...
اول روابط عمومی(PR) ، سپس تبلیغات
اول روابط عمومی(PR) ، سپس تبلیغات چرا مردم باید به پیام یک نام تجاری، که تا با حال چیزی درباره ی آن نشنیده اند، توجه کنند؟ قابلیت باور پذیری این پیام در چیست؟ اگر شخص به شما تلفن کند و...
استفاده از حالت بدن برای کمک به برقراری ارتباط
استفاده از حالت بدن برای کمک به برقراری ارتباط من نمی گویم که شما صد در صد، دقیقا و عینا و بدون هیچ شکی می توانید همه ی جزئیات ذهنِ یک فرد را با نگاه کردن به حالت بدنش بازگو...
تبلیغات یعنی اسکناس های درشت
تبلیغات یعنی اسکناس های درشت واقعیت امر این است که وقتی موضوع ارائه ی یک نام تجاری جدید در میان است، تصمیم گیری نهایی بر اساس بودجه ی تبلیغاتی شرکت انجام خواهد گرفت. در جایی که یک فعالیت تبلیغاتی نه...