ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۷/۰۵
۱ دیدگاه
3,050 بازدید

در جریان نوشتن بیزینس پلن یا همان طرح کسب و کار، بخشی تحت عنوان برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن وجود دارد که در آن باید نحوه جذب مشتریان برای خرید محصولات یا خدمات توضیح داده شود. و مبنای آن باید استراتژی بازاریابی به شکلی مشخص شود که گام‌های بعدی را بدانید. پلان بازاریابی شامل چهار بخش عمده می‌شود: پیشنهادهای منحصر به فرد شما برای فروش محصولات و خدمات استراتژی قیمت گذاری برنامه فروش و توزیع برنامه بازاریابی و تبلیغات با...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

چگونه بهترین برنامه ویدئو مارکتینگ را ایجاد کنیم؟

برای این‌که استراتژی بازاریابی محتوای شما موفقیت‌آمیز باشد، لازم است ویدئو مارکتینگ را مد نظر قرار دهید. بر مبنای پیمایش‌های انجام‌شده، 54% مصرف‌کنندگان اظهار داشته‌اند که ترجیح می‌دهند محتواهای ویدئویی را در مقایسه با سایر انواع محتوا، مشاهده کنند. همچنان‌که...

۱۳۹۸/۰۶/۲۰
305 بازدید

افزایش فروش بین المللی با ۷ راهکار ساده و کارآمد

داشتن نگاه جهانی کسب و کار و امکان افزایش فروش بین المللی موفقیتی است که می‌تواند روند کلی کسب و کار را تحت تأثیر قرار دهد و باعث پیشرفت آن شود. به هر حال، وقتی که به سراغ بازارهای جهانی...

۱۳۹۸/۰۶/۰۳
748 بازدید

راهنمای جامع بهینه سازی نرخ تبدیل سایت

زمان این‌که فروش بیش‌تر، تنها با افزایش ترافیک سایت میسر شود، به سر رسیده است؛ برای افزایش واقعی فروش، لازم است تجربه کاربر در سایت‌تان را بهینه کنید تا میزان بیش‌تری از بازدیدکنندگان سایت‌ را به خریداران واقعی تبدیل کنید....

۱۳۹۸/۰۵/۳۱
322 بازدید

صفحه فرود: سلاح مخفی بازاریابی دیجیتال شما

صفحه فرود یا لندینگ پیج، بخش مهمی از تلاش در بازاریابی دیجیتال است که سود زیادی را برای کسب‌وکار شما به همراه دارد. تنها کافی است از آن به درستی استفاده کنید. شاید اصطلاح «لندینگ پیج» راشنیده باشید، اما مطمئن...

۱۳۹۸/۰۵/۲۸
336 بازدید

چگونگی استفاده از ایمیل مارکتینگ برای برندسازی

به‌کارگیری راهبردی موثر در ایمیل مارکتینگ، ابزاری ضروری برای آگاه کردن مشتریان از برند و شناخت بیش‌تر آن است. بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین، ایمیل مارکتینگ را تنها در عرصه‌ی فروش مد نظر قرار می‌دهند؛ درحالی‌که، ایجاد رابطه‌ی قوی با کاربرانِ...

۱۳۹۸/۰۵/۲۶
385 بازدید

ضرورت توسعه نرم افزار اندرویدی برای کسب‌وکار

سیستم‌عامل اندروید با در اختیار داشتن بیش از 88 درصد تلفن‌های هوشمند، از زمان عرضه در بازار توسط گوگل، همواره به‌صورت موثر کار کرده است. در سپتامبر 2008، بزرگ‌ترین تغییر در صنعت تلفن‌های همراه ایجاد شد؛ تغییری که در نهایت،...

۱۳۹۸/۰۵/۲۵
273 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.