بازاریابی محتوایی :ناخوشایندی از کنج شما یکی از قسمت های مورد علاقه ی من از کتاب "ده قانون" بیان اهداف ناخوشایند است: "افرادی در زندگی موفق می شوند، که برای رسیدن به اهداف و علایقشان، خود را در شرایطی و موقعیتی هایی قرار می دهند که گاهی در آن احساس راحتی ندارند؛ این در حالی است که افراد ناموفق همیشه شرایط و تصمیم هایی را انتخاب می کنند که در آن راحت ترند." همین مورد دقیقا در مورد بازاریابی محتوایی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.ارتباط بین سوق دهنده و پیش نویس
ارتباط بين سوق دهنده و پیش نویس هرگاه که من سوق دهنده «دیگران را خشنود کن» را ازخود نشان میدهم، در همان حال الگوی «بعد از» را به اجرا در می آورم. ندای «والد» درون من این پیش نویس تقابلی...
زبان بدن :ور رفتن با اشیا
زبان بدن :ور رفتن با اشیا شما هر روز و هر لحظه در حال القای تصویری از خود هستید. دیگران نیز چنین هستند. افراد برای ایجاد تصویر از بسیاری از لوازم مانند لباس، خودکار، عینک، لوازم سیگار کشیدن و آرایش...
قدرت فروش: تمرکز بر روی نیاز مشتری
قدرت فروش: تمرکز بر روی نیاز مشتری مشتری: نمی دانم علت گفتگوی ما چیست، چیزی نمی بینم که محصول شما بتواند برای ما انجام دهد. به نظر من کالای X برای ما بهتر کار می کند. فروشنده: درست است آقا،...
بازاریابی محتوایی: چرخه ی مشارکت
بازاریابی محتوایی: چرخه ی مشارکت برای ارائه ی بهترین محتوا در زمان مناسب، باید فرآیند فروش داخلی Internal sales خود را با فرآیند خرید مشتری ترکیب کنید و چیز جدیدی که به آن "چرخه ی مشارکت" می گویند درست کنید....
گاو بنفش : مشکل این گاو
گاو بنفش : مشکل این گاو اگر گاو بنفش بودن این قدر آسان است و راه موثری برای گریز از این به هم ریختگی است، پس چرا هرکسی این کار را انجام نمی دهد؟ چرا بنفش بودن این قدر مشکل...
سوق دهندگان : قوی باش و عجله کن
سوق دهندگان : قوی باش و عجله کن قوی باش كلمات: شخصی که در وضعیت قوی باش به سر می برد اغلب از کلماتی استفاده می کند که بیانگر این هستند: «من مسؤول احساسها و اعمال خودم نیستم بلکه عواملی...