برندسازی شخصی: هویتتان را در نوشتههایتان نشان دهید در برندسازی شخصی یکدستبودن خیلی مهم است. هر آیتم بازاریابی، هر نامه، هر ایمیل یا هر نوع دیگر ارتباط کتبی باید برند شما را فریاد بزند. هدف این است که داستان برندتان را طوری به روشنی بگویید که بتوانید مخاطبتان را به شخصیت و مهارتهایتان جلب کنید. هر نوشتهای که از شما به جا میماند نمایانگر هویت واقعی شما میباشد، پس چه بهتر است که هدفمند و با هوشمندی کامل آنچه که هستید...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.اثر مرکب: قدرت ثبات و پایداری برای تکانش بزرگ
اثر مرکب: قدرت ثبات و پایداری برای تکانش بزرگ قبل تر اشاره کرده بودم که اگر فقط یک خصیصه باشد که به من مزیت رقابتی می دهد، توانایی ام در پایداری است. هیچ چیز مثل ثبات نداشتن، سریع تر تکانش...
چگونه همیشه برنده به نظر بیاییم
چگونه به هر جایی که می روید یک برنده به نظر برسید باید کاری کنید که اشخاص از آن لحظه ای که به شما نگاه می کنند شما را یک موفق ببینند. برای رسیدن به این موقعیت، مهمترین روشی را...
برندسازی شخصی: شما مظهر چه چیزی هستید؟
برندسازی شخصی: شما مظهر چه چیزی هستید؟ رقیبهایتان را بشناسید یکی از گامهای اصلی که باید برای کار روی برندسازی شخصی خود بردارید این است که بفهمید کجایید، چه کسانی کاری شبیه شما انجام میدهند و چطور میتوانید بیهمتا بودنتان...
اثر مرکب نتیجه ی ریتم های رفتاری مادام العمر
اثر مرکب نتیجه ی ریتم های رفتاری مادام العمر وقتی آدم ها تلاش جدیدی را شروع می کنند، تقریبا همیشه در انجامش افراط می کنند. البته، انتظار دارم برای ایجاد یک ریتم رفتاری برای موفقیت، هیجان زده شوید، ولی باید...
لذت بردن از زندگی را به تعطیلات موکول نکنید!
لذت بردن از زندگی را به تعطیلات موکول نکنید! بیشتر زندگی انسان صرف تعطیلات نمی شود. با این حال بسیاری از ما به حدی بر تعطیلات خود تاکید داریم که از بقیه ی لحظات زندگی غافل می شویم و از...
مثل یک بیلیونر فکر کنید (۶)
در ادامه ی سری مقالات مثل یک بیلیونر فکر کنید مطلب زیر را دنبال کنید 3) پیش از مدت زمانی که باید بخوابید، نخوابید. من اغلب شب ها فقط چهار ساعت می خوابم. یک نیمه شب به رختخواب می روم...