ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۶
439 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: داستانتان را بگویید

وقتی برندشخصی‌تان را شناختید، باید آن را در هر کاری که می‌کنید به دیگران انتقال بدهید. این یعنی نه تنها باید مطمئن شوید نوشته‌هایتان برندتان را نشان می‌دهد، بلکه باید به رفتارها، لباس پوشیدن، زبان بدن و هر جلوه‌ی دیگری از ارتباطتان با دیگران هم توجه داشته باشید.

شما نویسنده‌ی داستان زندگی خودتان هستید. برندسازی شخصی به شما شفافیتی می‌دهد تا داستانتان را بیافرینید، آن را زندگی کنید و بعد این داستان را به گوش مخاطبان درست برسانید. داستان‌ها شخصی هستند و هیچ چیز مثل داستانی خوب نمی‌تواند به ساخته شدن برندتان کمک کند. داستان‌ها انسان بودن شما را نشان می‌دهند و بین شما و مخاطبتان ارتباط عاطفی برقرار می‌کنند. با در دست داشتن داستان زندگی‌تان می‌توانید زندگی‌نامه‌ای گیرا بسازید و پاسخی جذاب برای زمان‌هایی داشته باشید که کسی به شما می‌گوید: «از خودت برایم بگو.»

رهبران تجاری و سیاست‌مداران پیشرو اغلب در داستان‌گویی استادند. آن‌ها می‌توانند با مخاطبشان در هر سطحی ارتباط بگیرند و مردم را برانگیزند که دنباله‌روی آن‌ها شوند.داستان خوب، شنونده را به عمل وا می‌دارد یا برای تغییر، انگیزه ایجاد می‌کند. در هر فرهنگی داستان‌هایی گفته ‌می‌شود که مردم را به همدیگر پیوند بدهد و ارزش‌های فرهنگی را منتقل کند.

برای اینکه بتوانید داستان خوبی بگویید باید داستان خوبی داشته باشید. گفتن داستان راهی برای ایجاد اعتماد است و هر برندی می‌خواهد شما به آنچه که مظهرش است اعتماد کنید. وقتی داستانی را برای مخاطب هدفتان می‌گویید، چه یکی از همکاران باشد یا یک کودک، همسرتان یا یک دوست، دارید پیوندی با او برقرار می‌کنید. داستان به شنونده‌هایتان اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند به شما و برندتان اعتماد کنند یا نه.

داستان گویی از زندگی همیشه شخصی است. شما هر سبکی از زندگی داشته باشید، داستان‌هایتان شما را تعریف می‌کند. داستان شما برند شخصی شما می‌شود و باید به این فکر کنید که کدام داستان‌ها را به دیگران بگویید تا نشان بدهید چه کسی هستید. داستان شما نمودی از زندگی شماست؛ بنابراین، به آنچه که می‌خواهید (و نمی‌خواهید) به دیگران بگویید خوب فکر کنید. اگر می‌خواهید برای آغاز فرایند داستان‌گویی‌تان ایده‌های خاصی پیدا کنید، حتما ادامه مقالات برندسازی شخصی را دنبال کنید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید ….

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *