چگونه پیام بگذاریم تأثیری که در ده ثانیه نخست روی دستگاه پیامگیر تلفن می گذارید نقش تعیین کننده دارد. اشخاص حرفهای یک نامه ضعیف و بی حالت و از قیافه افتاده برای اشخاص بزرگ نمی نویسند و انتظار ندارند کسی به این شکل به آنها جواب بدهد. می دانند دریافت کننده نامه آن را در سبد کاغذهای باطله خواهد انداخت. با این حال خیلیها در دستگاه پیامگیر تلفن یک شخص مهم پیامی نامناسب بر جای می گذارند و انتظار جواب...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.روش مکتوب کردن اهداف به چه شکل باید باشد؟ (۱)
روش مکتوب کردن اهداف به چه شکل باید باشد؟ روش پیشنهادی من از این قرار است. دفترچه یادداشت قابل حملی تهیه کنید، به شکلی که بتوانید به هرجایی که می روید آن را با خود ببرید. همه روزه این دفترچه...
چگونه پشت تلفن به خواسته های خود برسید
چگونه از طریق تلفن به خواسته های خود برسید مطلبی را درباره یک آدم مشهور میدانم که دارای هتلهای زنجیره ای در کشورهای مختلف است. این شخص که در اینجا نامش را اد می گذاریم، همه ساله هزاران نفر را...
شوخ طبع باشید
شوخ طبع باشید وقتی به صفات خانوادگی می اندیشم که ما را به یکدیگر نزدیک تر می کند و به گرم ترین و ارزشمندترین خاطرات خود برمی گردم، مهم ترین عامل را شوخ طبعی و بازیگوشی افراد خانواده می یابم....
چطور نظر دیگران را به خود جلب کنیم
چگونه می توانید برای دیگران جلب نظر کنید آیا تاکنون احساس کرده اید از سلانه سلانه رفتن در بعضی از اتاقها چه لذتی میبرید؟ صندلیها را به گونه ای گذاشته اند که انگار به شما خوشامد می گویند و از...
برندسازی شخصی: سرمایهگذاری روی روابط با ایجاد پیوند عاطفی
برندسازی شخصی: سرمایهگذاری روی روابط، با ایجاد پیوند عاطفی برندسازی شخصی به کلی دربارهی رساندن پیامتان به افراد درست است. آنها کارها و دستاوردهای شما و همچنین ارتباط عاطفی با شما را بهیاد میسپارند. برندسازی شخصی مستلزم رفتارهای یکدست و...
چطور با افراد دشوار صحبت کنیم
چطور با افراد دشوار صحبت کنیم ممکن است شما به جایی زنگ بزنید و با لحن خوشایندی بگویید : ممکن است با آقای جونز صحبت کنم؟ و صدای خشنی جواب دهد: جنابعالی؟ شاید نام شما آنقدر شناخته شده نباشد تا...