ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۲
414 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: سرمایه‌گذاری روی روابط، با ایجاد پیوند عاطفی

برندسازی شخصی به کلی درباره‌ی رساندن پیامتان به افراد درست است. آن‌ها کارها و دستاوردهای شما و همچنین ارتباط عاطفی با شما را به‌یاد می‌سپارند. برندسازی شخصی مستلزم رفتارهای یکدست و نامتناقض است، طوری که مردم بدانند باید چه انتظاری از شما داشته باشند.

شما بدون رابطه نمی‌توانید برند شخصی ایجاد کنید، ولی ایجاد رابطه با همه هم کار آسانی نیست. مهم‌ترین کاری که می‌تواید بکنید این است که در اولین برخوردتان با کارفرمای احتمالی، مشتری آینده یا دیگر اعضای مخاطب هدف، پیام یکسانی بفرستید.

چطور بیانیه‌ی موقعیت بنویسید

«بیانیه‌ی موقعیت» ابزاری است که در کسب‌وکارها برای تعیین جایگاه برند در بازار به‌کار می‌رود. این بیانیه می‌گوید این برند چه اهمیت و وجه تمایزی دارد تا مخاطبانش از این مساله آگاه شوند.

پیش از اینکه روی پیدا کردن گوشه‌ی امن و متمایز کردن خودتان از رقیب‌ها تمرکز کنید، برای خودتان بیانیه‌ی موقعیت بنویسید. بیانیه‌ی شما اطلاعاتی را که از تحقیقات‌تان درباره‌ی بازار هدف به‌دست‌آورید، گردآوری می‌کند و از شما می‌خواهد به این فکر کنید که جایگاهتان در بازار کجاست. این بیانیه در ایجاد موقعیتی که بیشترین تناسب را با هویت برندتان داشته باشد و ارتباط برند شخصی‌تان با افراد درست، به شما کمک می‌کند. موقعیت‌یابی خودتان باعث می‌شود در ذهن مخاطب هدف بمانید و افراد مناسب را به‌سمت خودتان جذب کنید تا بخواهند از تخصص شما استفاده کنند.

بیانیه‌ی موقعیت را به‌این صورت می‌توانید تدارک ببینید:

  1. مخاطب هدفتان را تعیین کنید (به چه کسی می‌خواهید خدمات بدهید؟) می‌خواهید برندتان را به‌سمت چه کسانی ببرید؟ مخاطب هدف شما چه کسانی هستند که باید درباره‌تان بدانند. اولین مخاطب هدف باید همیشه خودتان باشید؛ چون شما باید پیش از هر کس دیگری به برند خودتان اعتقاد پیدا کنید.
  2. چارچوب خودتان را مشخص کنید (دیدگاه شما چیست؟) چارچوب، فضایی را که قرار است اشغال کنید مشخص می‌کند. در چه گروهی می‌خواهید شرکت کنید؟ دیگر چه کسی می‌خواهد همین نقش را داشته باشد یا به همین هدف برسد؟ در این گروه، دیدگاه منحصربه‌فرد شما چیست؟
  3. نقاط تمایز را مشخص کنید (شما چه روش متفاوتی در انجام این کار دارید؟) نقطه‌ی تمایز چیزی است که شما را از دیگرانی که در این فضا مشغول‌اند متمایز می‌کند. شما چه مزایایی به مخاطب هدفتان می‌دهید که دیگران نمی‌دهند؟ با بقیه چه فرقی دارید؟
  4. اثبات کنید (من معتبرم؛ چون …). اثبات کردن یعنی برای بیانیه‌ی موقعیت‌تان دلیل و مدرک بیاورید. شما به مدرک معتبری نیاز دارید که نشان بدهد ادعایتان درباره‌ی خودتان واقعی است. در اینجا، «بیانیه‌ی دلیل» را برای نقاط تمایزتان ارائه می‌کنید که دلیلی به مخاطب هدفتان می‌دهد تا تصمیم بگیرد با شما کار کند.
  5. وعده یا مزیت اصلی‌تان را بیان کنید (چه کسی، کجا، دقیقا چطور، چرا). در اینجا، چهار مورد پیشین را کنار هم می‌گذارید و به مخاطب هدفتان نشان می‌دهید سود خالص این ماجرا برای او چیست. چه چیزی دست اورا می‌گیرد؟

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *