برای اعضای خانواده، الگوی صلح و آرامش باشید ! این جمله ی قدیمی که "آنچه را که می گویم انجام بده، نه آنچه می کنم!" در خانه چندان به کار نمی آید! آنچه در واقع بکار می آید نقطه ی مقابل این جمله است یعنی "آن کاری که می کنم انجام بده، نه آنچه می گویم" اگر با هم اتاقی، همسر یا عده ی زیادی زندگی می کنید، موثرترین روش برای ایجاد یک محیط آرامش بخش در خانه این است که...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.روش مکتوب کردن اهداف به چه شکل باید باشد؟ (۲)
روش مکتوب کردن اهداف به چه شکل باید باشد؟ زمان دستیابی به هدف را مشخص کنید در راستای مکتوب کردن اهداف خود، زمان دستیابی به هر هدف را مشخص کنید. برای مثال بگویید: "تا 8 ماه دیگر مالی 10هزار دلار...
چطور پشت تلفن یک شنونده خوب باشیم
چگونه پشت تلفن یک شنونده خوب باشیم وقتی برای دومین بار به صحبتی گوش کنید آن را بهتر درک می کنید. باید بتوانید به صحبتهای شغلی و بازرگانی خود در صورت نیاز دوباره گوش بدهید. اغلب اوقات متوجه نمی شویم...
برندسازی شخصی: وجه تمایز خودتان با رقیبهایتان را مشخص کنید
برندسازی شخصی: وجه تمایز خودتان با رقیبهایتان را مشخص کنید دربارهی رقیبها یا همکارانتان، چه واقعی و چه احتمالی فکر کنید. نقطهی اشتراک همهی شما در چیست؟ شما باید شرایط خاصی داشته باشید تا بتوانید در زمین مخاطب هدفتان بازی...
شادی های ساده را کشف کنید
شادی های ساده را کشف کنید بهترین شادی های زندگی در عین اینکه بی بها نیستند، اغلب بسیار ساده و تقریبا رایگان هستند. بدون شک کشف یک شادی ساده روشی بی نظیر برای افزایش شادی و آرامش بیشتر در زندگی...
چگونه خود را حساس به مسائل طرف نشان دهید
چگونه خود را حساس به مسائل طرف نشان دهید هرگاه با کسی تلفنی حرف می زنید، چیزی به مراتب بیشتر از صدای آنها می شنوید. ممکن است صدای پارس سگ، گریه بچه و یا صداهای دیگر بشنوید. می توانید از...
برندسازی شخصی: متمایز کردن برند
برندسازی شخصی: متمایز کردن برند شما نمیتوانید رقیبها را نادیده بگیرید؛ چون نیاز دارید بدانید بازار هدف، نقاط قوت و نقاط ضعف آنها چیست. در این مرحله از برندسازی شخصی، قرار است تحلیلی کامل از رقیبهایتان داشته باشید تا ببینید...