ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۷
436 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه پشت تلفن یک شنونده خوب باشیم

وقتی برای دومین بار به صحبتی گوش کنید آن را بهتر درک می کنید. باید بتوانید به صحبتهای شغلی و بازرگانی خود در صورت نیاز دوباره گوش بدهید. اغلب اوقات متوجه نمی شویم که در صحبت تلفنی ما چه گذشت، مگر اینکه آن را دوباره بشنویم.
چگونه می توانید به صحبت تلفنی خود درباره فعالیت کاریتان دوباره گوش بدهید؟ خیلی ساده، باید صحبتهای خود و طرف مقابل را ضبط کنید. لارا، با نصب یک دستگاه ضبط صوت به دستگاه تلفنش توانست تحولی در کارش ایجاد کند. لارا که متخصص تغذیه است توانسته بود یک نوشابه بسیار سالم را تولید کند که در سطح ملی به فروش برسد. یکی از روزها در دفتر کار لارا بودم و با هم درباره برنامه هایش صحبت می کردیم. به لارا گفتم کسی را میشناسم که دارای چندین فروشگاه زنجیرهای مواد غذایی است. به سبب یک سخنرانی که برای فرد کرده بودم، دینی به گردنش داشتم. فرد می توانست با یک آری گفتن نوشابه تولیدی دوست مرا در فروشگاههایش به فروش بگذارد. با فرد صحبت کردم و معلوم شد که او به فروش این نوشابه علاقه مند است. فرد خواست که با لارا صحبت کند. من گوشی را به لارا دادم. گفت وگو شروع خوشایندی داشت. لارا گفت: «بله، البته، نمونه ها را برایتان می فرستم. آدرستان کجاست؟» بعد شنیدم که لارا گفت: «ببخشید، لحظه ای صبر کنید تا یک قلم پیدا کنم.» من قلم خودم را با خوشحالی به او دادم. «ممکن است دوباره تکرار کنید؟ گفتید پلاک ۴۲۰۱ یا ۴۱۰۲؟ ممکن است اسم خیابان را هجی کنید؟ آه، لعنتی. این خودکار درست نمی نویسد. لیل، روی میز من قلم دیگری نمیبینی؟ ببخشید، ممکن است دوباره تکرار کنید؟»
چیزی نمانده بود که گوشی تلفن را به زور از لارا بگیرم. اگر او از یک دستگاه ضبط صوت استفاده کرده بود، مشکلش کاملا حل شده بود. آن روز فرد با لارا برخورد خوبی کرده بود، اما فرد دیگر به دوستم تلفن نکرد و تا به امروز را در این فکر است که چرا فرد به او جواب نداده است. آیا فرد صرفا به این دلیل که لارا در صحبت تلفنی کند عمل کرده بود، بی انصافی نشان داده بود. نه. فرد با خود به این نتیجه رسیده بود که اگر این مشتری جدید بدون توجه به فرصت من تا این اندازه وقت مرا می گیرد، وای به حال وقتی که مشتری من بشود.
کافیست به یک فروشگاه لوازم صوتی مراجعه کنید و برای اتومبیلتان یک دستگاه ضبط صوت مخصوص تلفن بخرید. این دستگاه را به تلفن خود وصل کنید. این ضبط صوت می تواند در همان روز اول استفاده صدها دلار به شما سود برساند.
تمام صحبتهای تلفنی تجاری خود را ضبط کنید و و حرفهایی که متوجه نشدید را دوباره گوش کنید

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *