برندسازی شخصی : ظاهر خبرنامه ظاهرخبرنامه ی شما مهم است، اینکه خبرنامه در چه قالبی باشد. از همین رو شما می توانید از قالب آماده استفاده کنید که آسان است، یا می توانید قالبی را انتخاب کنید و به سلیقه ی خود آن را شخصی سازی کنید. برای شخصی سازی باید به نکات زیر توجه کنید: رنگ: رنگ های خبرنامه یتان را به گونه ای انتخاب کنید که با کارت ویزیت، وب سایت و مطالب دیگر شما هماهنگ باشد. فونت:...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی : خبرنامه ی الکترونیک
برندسازی شخصی : خبرنامه ی الکترونیک امروزه مردم غرق در دنیای الکترونیک شده اند و حتی ترجیح می دهند روزنامه ای را که هر روز می خواندند برایشان ایمیل شود. در همین راستا خوب است که شما هم برای کسب...
قدرت زمان : اصول اساسی برای تعیین هدف (۱)
قدرت زمان : اصول اساسی برای تعیین هدف (1) برای تعیین هدف چند اصل اساسی وجود دارد که به نحو عجیبی سرعت رسیدن به هدف را تحت تأثیر قرار می دهند. از اصول زیر می توانید از این به بعد...
دینامیت موفقیت : روی تخت بیمارستان هم فکر کنید!
دینامیت موفقیت : روی تخت بیمارستان هم فکر کنید! بارها و بارها، با خواندن و شنیدن داستان انسانهای موفق دریافته ایم که آنها درست بلافاصله پس از مطالعه کتابی مناسب، موفقیت را رقم زده اند. هرگز ارزش یک کتاب را...
بهانه بی بهانه : انضباط نوشتن اهداف
بهانه بی بهانه : انضباط نوشتن اهداف در تجربه ای که از کار کردن با چند میلیون نفر در طول ۲۵ سال گذشته کسب کرده ام متوجه شده ام که انضباط نوشتن اهداف، برنامه ریزی برای رسیدن به آنها و...
برندسازی شخصی : بهینه سازی اطلاعات تان
برندسازی شخصی : بهینه سازی اطلاعات تان برخی از اطلاعات شما به گونه ای است که همه ی اشخاص، حتی کسانی که در آن سایت عضو نیستند هم می توانند ببینند. مثل: نام پروفایل تان، آدرس آن و عکسی که...
قدرت زمان : مسلط شدن بر زمان با اهداف و خواستهها
قدرت زمان : مسلط شدن بر زمان با اهداف و خواستهها شما باید خواسته هایتان را تعیین کنید. شما می توانید برای اهداف و مقاصد اصلی تان تصمیم بگیرید. واژه کلیدی در بهره وری فردی «شفافیت» است. نقطه شروع قدرت زمان...