ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۱
335 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : روی تخت بیمارستان هم فکر کنید!

بارها و بارها، با خواندن و شنیدن داستان انسانهای موفق دریافته ایم که آنها درست بلافاصله پس از مطالعه کتابی مناسب، موفقیت را رقم زده اند. هرگز ارزش یک کتاب را دست کم نگیرید. کتاب ها ابزارهایی مناسب برای الهام بخشی هستند که شما را به دنیای جسارت وارد می کنند و متناسب با هر نقشه ای، روزهای تاریک زندگی شما را روشن می سازند.

«جرج استفک» در بیمارستان بستری بود و همان جا بود که ارزش زمان تفکر را فهمید. از لحاظ مالی ورشکسته شده بود. او در مدت بستری بودن در بیمارستان، زمان زیادی برای فکر کردن داشت. کار دیگری به جز فکر کردن و مطالعه نداشت. او کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را خواند. حالا آماده بود. عقیده ای به ذهنش خطور کرد.

جرج می دانست که بسیاری از خشکشویی ها برای صاف و بدون چروک ماندن لباس و هر نوع پارچه، تکه ای مقوا میان آن قرار می دهند. با کمی محاسبه متوجه شد که هر ۱۰۰۰ تکه مقوا، ۴ دلار برای خشکشویی ها خرج دارد. عقیده او، فروش ۱۰۰۰ تکه مقوا به مبلغ ۱ دلار بود. گرچه باید تبلیغ می کرد، ولی مسلما صاحبان تبلیغات نیز این فرصت را مغتنم می شمردند و او نیز سود می کرد.

جرج سعی داشت عقیده اش را عملی کند. پس از ترک بیمارستان، دست به کار شد. به خاطر تازه کار بودن در تبلیغات، دچار مشکل شد، اما نهایتا موفق به کشف و تنظیم روش های موفقیت به وسیله «آزمون و خطا» شد؛ همان چیزی که آن را «آزمون و موفقیت» می نامیم. جرج، عادت مطالعه، تفکر و برنامه ریزی را – که از بیمارستان به همراه داشت . ادامه داد. حتی وقتی شرایط کاری، کاملا مطلوب بود، باز هم سعی در افزایش خدماتش برای افزایش فروش داشت. البته مشتری ها پس از دریافت تکه های مقوا، آنها را دوباره به خشکشویی ها تحویل نمی دادند. او از خود پرسید: «چگونه می توانم به وسیله تبلیغات، خانواده ها را به نگهداری این مقواها ترغیب کنم؟»

بالاخره راه حل این کار به ذهنش خطور کرد. او چه کرد؟ در یک سمت مقوا به چاپ تبلیغات سیاه و سفید یا رنگی ادامه داد، اما در سمت دیگر، چیزی تازه را اضافه کرد – بازی جالبی برای بچه ها، دستور پخت غذایی خوشمزه برای خانم ها و یا جدول کلمات متقاطع برای تمام افراد خانواده. جرج از مردی سخن گفت که از چند برابر شدن هزینه خشکشویی خانواده اش شکایت داشت، چون متوجه شده بود که همسرش، لباس های تمیز را هم به خشکشویی می فرستاد، آن هم فقط به خاطر اینکه دستور طبخ چاپ شده روی مقواها را دریافت کند.

اما جرج به همین اکتفا نکرد. او بلند پرواز بود. هنوز هم قصد توسعه کارش را داشت. دوباره از خود پرسید: «چگونه؟» و پاسخش را نیز یافت. او هریک دلاری را که در ازای هر ۱۰۰۰ تکه مقوا از خشکشویی ها دریافت می کرد، به «مؤسسه خشکشویی آمریکا» داد. این مؤسسه نیز در عوض، به تمام اعضای خود توصیه کرد تنها از مقواهای جرج استفاده کنند. نهایتا جرج توانست به نکته ای مهم دست پیدا کند.

“هر چه بیشتر از مطلوب خود ببخشید، بیشتر سود می کنید.”

این گونه بود که فرصت کافی و مناسب برای تفکر، جرج استفک را صاحب ثروتی قابل ملاحظه کرد. او کشف کرد که اختصاص زمانی برای فکر کردن، در جذب موفق ثروت، بسیار لازم است. همواره بهترین عقاید ما در سکوت به ذهنمان خطور می کنند. این باور غلط را که در شلوغی و ازدحام می توان بهترین و تأثیرگذارترین بود، کنار بگذارید.

اگر فقط یک درصد از زمانتان را به تفکر، مطالعه و برنامه ریزی اختصاص دهید، تفاوت قابل ملاحظه ای در سرعت رسیدن به اهدافتان حس خواهید کرد. هر روز شما ۱۴۴۰ دقیقه است. فقط یک درصد آن را به مطالعه، تفکر و برنامه ریزی اختصاص دهید. به طور حتم، از تأثیر شگفت انگیز این ۱۴ دقیقه در زندگی تان حیرت می کنید.

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *