ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۲
292 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بایدها و نبایدهای شغل تان (۲)

  • رئیس تان مرتبا از شما تقاضای اضافه کاری می کند

حتما می دانید که ملاک ترفیع افراد، ساعت ورود و خروج آنها نیست. اما آیا مجبورید به خاطر حقوق ناچیزی که می گیرید ۱۱ ساعت در روز کار کنید؟

رفتار بازنده ها:برای جلوگیری از بحث و جدل، بهانه هایی می آورید تا عصر خود را خالی نگه دارید. همکاران خود را به توطئه و خرابکاری تشویق می کنید و یا اینکه اضافه کاری را قبول می کنید و با اینکه سود خاصی برای شما ندارد، به خواسته ی رئیس تان تن می دهید و فشار زیادی را متحمل می شوید.

رفتار برنده ها: نباید همیشه همه ی درخواست ها را رد کنید. به رئیس تان به دید مهم ترین مشتری تان نگاه کنید و بدانید که کیفیت روابط کاری تان با او اهمیت خیلی زیادی دارد. اگر رئیس تان در مواقع دشواری روی تعهد شما حساب می کند، باید در مواقعی که فشار کاری کمتر است از او تقاضای مرخصی کنید. اگر از خود تعهد نشان بدهید و در عین حال جرات این را داشته باشید که علایق و خواسته های تان را مطرح کنید، رئیس تان مطمئن خواهد شد که شما توانایی حفاظت از منافع شرکت را در پست های بالاتر دارا می باشید.

  • بودجه تان کاهش می یابد

همه سعی دارند در قسمت های مختلف شرکت، هزینه ها را کاهش دهند تا سود شرکت بیشتر شود و در نهایت شرکت بدهی بالا نیاورد. اما زمانی که بودجه ی شما را کاهش می دهند، ممکن است پیش خودتان فکر کنید که یک نفر دارد اینجا عمدا خرابکاری می کند.

رفتار بازنده ها: پاپیچ رئیس می شوید و سعی می کنید بودجه ی لازم برای پروژه تان را از راه های دیگر تامین کنید. یا به نشانه ی اعتراض کم کاری می کنید و دائما غر می زنید.

رفتار برنده ها: راه های دیگری پیدا کنید. برای مثال اگر بودجه ی سفرهای تان کمتر شده، تا جایی که می توانید کارهای تان را غیر حضوری و از طریق اینترنت و تلفن انجام دهید، یا اینکه کارهای خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید با یک سفر، به همه ی آنها رسیدگی کنید. به دنبال منابع مالی جدید بگردید؛ مثلا کمک های دولتی، حمایت های مالی و مشتریان جدید.

کاهش یافتن بودجه را بعنوان چالشی در نظر بگیرید که به شما این فرصت را می دهد که توانایی های خود را به رئیس تان نشان دهید. اما آشکارا بیان کنید که حد و حدودی هم وجود دارد. هر چیزی را تحمل نکنید. شاید رئیس تان می خواهد آزمایش کند و ببیند تا کجا می تواند پیش برود.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *