برندسازی شخصی : انتخاب فونت برای برند شخصی تان فونت شخصی شما بسیار شبیه دست نوشته ی شماست. شکلی که برای موارد نوشتاری تان انتخاب می کنید تاثیر قدرتمندی دارد. به همین دلیل باید در انتخاب فونت برای برند شخصی تان دقت کنید. پیش از آنکه مخاطبتان نوشته های شما را بخواند فونت شما را می بیند، که نشان دهنده ی حرفه ای بودن، خلاقیت یا اقتدار شما است. بهتر است فونت های ساده برای وب سایت تان انتخاب کنید،...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی : لوگوی شخصی تهیه کنید
برندسازی شخصی : لوگوی شخصی تهیه کنید برندسازی شخصی با روابط سر و کار دارد از همین روز بهتر است که لوگوی شخصی تهیه کنید تا بتوانید ارتباط خوبی با مخاطبانتان برقرار کنید. لوگو هوشیاری ایجاد می کند و نماد...
قدرت زمان : عامل دیگر عقب ماندگی
قدرت زمان : عامل دیگر عقب ماندگی وقتی به مؤسسات فروش مشاوره می دهم به آن ها کمک می کنم تا با دقت به ابتدا تا انتهای فرایند فروش فکر کنند. اول از همه دو برابر کردن فروش را به...
دینامیت موفقیت : بهای بی اعتنایی
دینامیت موفقیت : بهای بی اعتنایی از بهداشت چه می دانید؟ بهداشت این گونه تعریف شده است: نظامی از اصول و قواعد برای افزایش سلامت. بی اعتنایی به بهداشت جسمی، ذهنی و اجتماعی می تواند منجر به بیماری، گناه و...
بهانه بی بهانه : کاری کنید که مشهور شوید
بهانه بی بهانه : کاری کنید که مشهور شوید هیچ چیز به اندازه شهرت داشتن به سخت کوشی و انضباط کاری در هر ساعت از هر روز نمی تواند شما را مورد توجه افرادی قرار دهد که می توانند به...
برندسازی شخصی : محیط برندتان را خاص کنید
برندسازی شخصی : محیط برندتان را خاص کنید در مقالات قبل مطالبی را در مورد ظاهر و اینکه چرا ظاهرتان مهم است گفتیم، در ادامه هم تمرکز بر روی ظاهر است اما می خواهیم به شما بگوییم چه طور بقیه...
قدرت زمان : بررسی وظایف با تحلیل موانع
قدرت زمان : بررسی وظایف با تحلیل موانع هریک از هدف هایتان را، خواه بزرگ یا کوچک، کوتاه مدت یا بلند مدت، بر اساس تحلیل موانع مورد بررسی دقیق قرار دهید و بعد از این که مانع، گره یا عامل محدود...