ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۹
379 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : قانون سه اولویت

وقتی به کارآفرین ها، مدیران و صاحبان بنگاه های اقتصادی آموزش می دهیم به آنها تمرینی می دهیم که برای کمک به آنها در جهت دو برابر کردن کارآمدی، عملکرد و دستاوردهایشان در طول ۱۲ ماه و گاهی طی ۳۰ روز طراحی شده است. این تمرین ساده است و به این شکل انجام می شود. اول از تمام کارهایی که در طول یک هفته یا یک ماه انجام می دهید فهرستی تهیه کنید. فهرستی از کارهایی که از ابتدا تا انتهای هفته انجام می دهید. همه کارها را چه کوچک باشند و چه بزرگ یادداشت کنید. از جمله چک کردن ایمیل و پاسخ دادن به تلفن ها.

سپس این فهرست را مرور کرده و این سوال کلیدی را از خودتان بپرسید:

«اگر می توانستم در تمام طول روز فقط یکی از کارهایی را که در این فهرست آمده است انجام بدهم کدام یک از این کارها است که بیشترین ارزش را برای شرکت من دارد؟»

در حالیکه فهرست را مرور می کنید احتمالا خودتان متوجه پاسخ صحیح خواهید شد. پاسخ هرچه هست یک دایره دور آن بکشید. سپس سوال دوم را بپرسید:

«اگر می توانستم در تمام طول روز فقط دو مورد از کارهای این فهرست را انجام بدهم دومین کار کدام بود؟»

مجددا فهرست را مرور کرده و دومین کار ارزشمند برای شرکت تان را پیدا کنید. در آخریک بار دیگر این سوال را بپرسید:

اگر می توانستم در تمام طول روز فقط سه مورد از کارهایی را انجام بدهم که در این فهرست وجود دارند. سومین مورد چه می تواند باشد؟»

ما به این، «قانون سه اولویت» می گوییم.

بر اساس قانون سه اولویت، سه کار اصلی هستند که شما انجام می دهید که ۹۰ درصد یا بیشتر برای شرکت یا سازمان شما ارزشمند هستند. کار شما این است که آن سه کار مهم را پیدا کنید و خود را موظف کنید که در تمام طول روز مشغول انجام آنها شوید. همه کارهای دیگرتان جزء وظایف حمایتی، مکمل، لذت بخش یا بی فایده هستند. آنها کارهای کوچکی هستند که شما به صورت ناآگاهانه و به منظور دوری کردن از انجام کارهای بزرگ، سخت و مهمی که تفاوت بزرگی در کارتان ایجاد می کنند، به انجام آنها مشغول می شوید.

نرخ درآمد ساعتی خود را محاسبه کنید

یک راه دیگر برای دو برابر کردن درآمدتان استفاده از روش «نرخ ساعتی»، برای محاسبه ارزش فردی تان و کاری است که هر ساعت از وقت تان را به انجام آن اختصاص می دهید. ابتدا تعیین کنید به ازای هر ساعت کار چقدر پول در می آورید. شما باید این کار را با تقسیم درآمد سالیانه تان بر عدد ۲۰۰۰ انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر درآمد سالانه شما ۵۰ هزار دلار باشد و این رقم را بر ۲۰۰۰ تقسیم کنید به رقم ۲۵ دلار می رسید که نرخ ساعتی شماست. اگر ۱۰۰ هزار دلار در سال درآمد دارید در صورت تقسیم کردن این رقم بر ۲۰۰۰ به نرخ ساعتی ۵۰ دلار می رسید. نرخ ساعتی شما هرچه هست از آن ساعت به بعد با خودتان عهد ببندید فقط کارهایی را انجام بدهید که ارزش آنها به اندازه نرخ ساعتی شما یا بیشتر باشد. از انجام کارهایی که فرد دیگری می تواند با دریافت دستمزدی کمتر از دستمزد شما انجام بدهد خودداری کنید. وقتی کارهای مهم تان روی هم انباشته می شوند وقتتان را با انجام دادن کارهای کم ارزش یا بی ارزش هدر ندهید.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *