ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۸
336 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : کاری کنید که مشهور شوید

هیچ چیز به اندازه شهرت داشتن به سخت کوشی و انضباط کاری در هر ساعت از هر روز نمی تواند شما را مورد توجه افرادی قرار دهد که می توانند به شما کمک کنند. کارمندان معمولی درآمد خود را حدودا سه درصد در سال افزایش می دهند. که تقریبا هم اندازه افزایش نرخ تورم یا هزینه های زندگی است. به عبارت دیگر اگر شما یک کارمند معمولی هستید در واقع درآمدتان سال به سال بیشتر نمی شود. بلکه فقط پا به پای هزینه هایتان پیش می روید.

اما افرادی که جزء ۲۰ درصد برتر هستند سالانه چیزی بین ۱۰ الی ۲۵ درصد به درآمدشان اضافه می کنند. که همین رقم نیز سال به سال مرکب می شود. ۲۰ درصد افراد برتر ۸۰ درصد پول ها را به خود اختصاص می دهند. و ۸۰ درصد پایین چاره ای ندارند جز اینکه ۲۰ درصد پول باقی مانده را میان خودشان تقسیم کنند. در واقع آنها مجبورند برای به دست آوردن خرده نان هایی که از دست افراد فوق العاده کارآمد در حرفه شان از میز به زمین می افتد، خود را به آب و آتش بزنند.

شما می توانید درآمد خود را دوبرابر کنید

وقتی در سمینارهایم به مردم می گویم که باید برای دو برابر کردن درآمدتان طی ماه ها و سال های آینده، برنامه ریزی داشته باشید عکس العمل های مختلفی از خود نشان می دهند. اغلب اوقات در وقت استراحت یکی از آنها به سراغ من می آید و می گوید: «شما نمی دانید در شرکتی که من در آن کار می کنم چه خبر است. برای دو برابر کردن درآمدم در این شرکت هیچ راهی وجود ندارد. آنها چنین پولی به من نخواهند داد.»

چون قبلا هم از این حرف ها شنیده ام در چنین مواقعی سوال مهمی را از فرد مورد نظر می پرسم: «آیا هیچ کس در شرکت شما کار می کند که دو برابر شما درآمد داشته باشد؟» طرف مقابل همیشه پاسخ مثبت می دهد و می گوید: «بله افرادی در این شرکت هستند که درآمدشان دو یا سه برابر من است.» سپس نکته اصلی را به آنها می گویم: «پس شرکتی که در آن کار می کنی حاضر است به بعضی ها دو برابر پولی را بدهد که تو می گیری. فقط حاضر نیستند به تو همچین پولی بدهند. چرا؟»

سپس ناگهان معما حل می شود. و فرد متوجه می شود این شرکت نیست که نمی خواهد پول اضافه ای پرداخت کند بلکه خود اوست که به اندازه کافی کاری انجام نمی دهد که ارزش این پول اضافه را داشته باشد. مسئولیت بر عهده خود اوست نه شرکت.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *