بازاریابی محتوایی: چرخه ی مشارکت برای ارائه ی بهترین محتوا در زمان مناسب، باید فرآیند فروش داخلی Internal sales خود را با فرآیند خرید مشتری ترکیب کنید و چیز جدیدی که به آن "چرخه ی مشارکت" می گویند درست کنید. چرخه ی مشارکت فرآیندی است که مخاطبان شما هنگامی که به آنها کمک می کنید با برند شما کار کنند، تجربه می کنند. این چرخه بی عیب و نقص نیست، ولی به نوعی به مشتری بالقوه در مراحل خاصی از...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چگونگی ساختن نام های تجاری مربوط به کتاب
چگونگی ساختن نام های تجاری مربوط به کتاب آخرین باری که تبلیغات توانست، در فروش یک کتاب موثر واقع شود، کِی بود؟ این کار به راحتی توسط روابط عمومی PR یا اطلاع رسانی دهان به دهان ممکن است اما تبلیغات...
از خوب به عالی : چگونه سختگیر باشیم؟ (۲)
از خوب به عالی : چگونه سختگیر باشیم؟ (2) قانون شماره ی 2: وقتی متوجه می شوید که لازم است افراد سازمان را تغییر دهید، اقدام کنید. وقتی که می بینید نیرویی نیاز به کنترل شدید دارد، بدانید که در...
دینامیت موفقیت : به دنبال مهم ترین شخص باشید
دینامیت موفقیت : به دنبال مهم ترین شخص باشید روزی که نگرش ذهنی مثبت را پیدا کنید، مهم ترین فرد را پیدا می کنید! او کیست؟ بله، مهم ترین فرد تا زمانی که دغدغه شما و زندگی تان مد نظر...
خودتان را به جای همسرتان بگذارید
خودتان را به جای همسرتان بگذارید بسیار ناراحت کننده است که ما در این دنیا کمترین ارزش و قدرشناسی را در مورد کسی روا می داریم که بیشترین عشق را به او داریم، همسر! خیلی راحت است که خود را...
گاو بنفش : قانون اعداد بزرگ
گاو بنفش : قانون اعداد بزرگ سحرآمیز بودن رسانه های عمومی و وب ها همگی با اعداد بزرگ گره خورده اند: بیست میلیون نفر سریال تلویزیونی «سوپرانوز» را می بینند، صد میلیون نفر فوتبال آمریکایی را و یک میلیارد نفر...
به باکِ پر ، بنزین نزنید
چگونه دیگران را آماده کنید تا به حرفهایتان گوش بدهند شبی در یکی از خیابانهای شهر نیویورک دزدی را دیدم که قصد دزدیدن یک اتومبیل را داشت. از این رو بر سرش فریاد کشیدم تا کارش را متوقف کند. دزد...