قدرت فروش : اهمیت زبان زبان یک چیز عجیب و غریب است. ویلیام جیمز، فیلسوف می گوید: زبان نادرترین و گرانترین منبعی است که تاکنون برای مقاصد ارتباطی کشف شده است. خیلی مهم است که شما و مشتری، دقیقا بر روی قراردادی که امضا کرده اید، توافق داشته باشید. اما اینجا می خواهم در مورد مطلبی صحبت کنم که مهم تر از زبان قرارداد است و آن هم جرات است. در مثالی که در مقاله ی گذشته زدیم، فروشنده به...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.ردیابی های نادیده گرفتن
ردیابی های نادیده گرفتن میدانید نادیده گرفتن که به خودی خود قابل مشاهده نیست، می تواند به وسیله چهار نوع رفتار نافعال و بی تفاوت شخص نشان داده شود. افزون بر این راههای دیگری هم برای ردیابی نادیده گرفتن وجود...
پنیر مجانی فقط در تله موش است
پنیر مجانی فقط در تله موش است اگر نسخه ی اصلی فیلم تایتانیک در سال ۱۹۹۸ یا نسخه ی سه بعدی آن در سال ۲۰۱۲ را دیده باشید یا در نسخه ی واقعیت مجازی آن در سال ۲۰۲۰ حضور یابید،...
اشتباه شرکت Procter & Gamble در خصوص محصول جدید
اشتباه شرکت Procter & Gamble در خصوص محصول جدید شرکت پروکتر اند گمبل در یک برنامه ی کلاسیک بازاریابی برای ارائه ی برچسب های سفید کننده ی دندان کرست Crest، نود میلیون دلار سرمایه گذاری کرد، که چهل میلیون دلار...
از خوب به عالی: حقایق از رویاها بهترند
از خوب به عالی : حقایق از رویاها بهترند در طی تحقیقات ما، شرکت های رهسپار تعالی دارای یک خط مشی کامل و بی نقص نبودند. اما به طور کلی می توان گفت، تصمیمات درست آنها خیلی بیشتر از تصمیمات...
دینامیت موفقیت: افکاری که باید به حرکت درآیند
دینامیت موفقیت: افکاری که باید به حرکت درآیند تغییر افکار یک کلمه کلیدی است که اگر بر روی آن به طور خاص کار کنیم، و افکار خود را تغییر دهیم، همه زندگیمان تغییر میکند و در راه درست قرار می گیریم....
این نیز بگذرد
این نیز بگذرد این سخن نغز قدیمی، برای غلبه بر رنج های روزمره که در لحظات سخت زندگی روی می دهد، به کمک من شتافته است. قدری فکر کنید. همه چیز می آید و می رود. مشکلات شکل می گیرند...