ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
363 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کنترل بدخواهانه

با این نوع سوم ما وارد حوزه افراد موذی و بدطینت می شویم. این تلاش آگاهانه و عمدی برای تخریب دیگران بسیار خطرناک است. در واقع، هدف سومین کنترل کننده تخریب و نابودی است. او خوبی کسی را نمی خواهد و لزوما به دنبال منافع شخصی خود نیست. تنها هدف اصلی اش از بین بردن چیزی است که او را تهدید می کند یا به نظرش تحمل ناپذیر و نفرت انگیز می رسد. هدف کنترل کننده نوع سوم به طور خلاصه تخریب شما یا وجهه ای از شخصیت شما که خوشایند او نیست یا نابودی هرچه شما انجام می دهید، است.
دو مشخصه کنترل نوع سوم:
مشخصه های این نوع کنترل، نیت بدخواهانه و شرورانه و همچنین حملات پنهانی اش است.

نیت بدخواهانه
کنترل کننده بدنیت وقتی به کسی لطمه می زند اغلب برعکس آن را ادعا می کند و می گوید که برای خوبی قربانی اش و با انگیزه ای موجه دست به این کار زده است و نیت بدش اغلب پشت ظاهری درستکار مخفی می شود.
پنهان کردن حملات
کنترل کننده همیشه طوری دست به تخریب قربانیانش می زند که آنها متوجه نشوند. او تخریب می کند ولی این را از کسانی که قصد تخریبشان را دارد پنهان می کند. این نوع کنترل برای کسانی که با آن آشنایی ندارند یا نمی خواهند آن را ببینند به تخریبی پنهان، بی صدا و بی چهره می ماند. (فرد کنترل شده نمی داند چه کسی و چگونه او را نابود کرده است)

آلما رئیس بخش است و هر روز با همکار و دوستش کریستیان ناهار می خورد. او از این لحظات آرام برای صحبت کردن از چیزهای مختلف، و همچنین تبادل نظر و مشاوره به هنگامی که به مشکل بخصوصی برمی خورد، بهره می برد. رفته رفته لور به حاشیه رانده می شود و می بیند که مسئولیتهایش مانند برف زیر آفتاب ذوب می شوند. بعد از انتقادات بی پایه و اساس مکرر از او، مافوقش تمام مسئولیت های نظارتی را از او می گیرد و او را به پستی منصوب می کند که دیگر هیچ کس تحت نظارتش نیست. او مدت زیادی به دنبال این می گردد که بفهمد چه بر سرش آمده است. او اغلب با دوستش کریستیان از بلایی که رئیسش سرش آورده صحبت می کند. او بیهوده سعی می کند توضیحی در این باره و نیز دلایل این سرافکندگی را بیابد. او احساس گناه می کند و اعتمادبه نفسش را از دست می دهد. بالاخره، یک روز می بیند که پس از او دوستش کریستیان وظایف قبلی او را به عهده گرفته و پروژه هایی را که او آغاز کرده بود به نام خودش از سر گرفته است. آلما متوجه منبع تیره روزی اش شد اما کمی دیر.

منبع: بازیچه ی دست دیگران نباشید (ژاک ریکارد)

سری مقالات بازیچه دست دیگران نباشید را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *