قدرت فروش: فلسفه ی فروش شیفمن فلسفه ی فروش شیفمن، کاملا ساده است: 1.سوالاتی بپرسید. شما اگر در مورد نیازها و مشکلات مشتری چیزی ندانید، نمی توانید ادعا کنید که به آنها توجه دارید. پس تا آنجا که می توانید درباره ی آنها سوال کنید. 2.فرض کنید که جواب او هم مانند جواب دیگران است. در واقع، مطمئن باشید که اینگونه نیست او مسائل منحصر به فردی دارد و شما باید این مسائل را و اینکه چگونه می توانید راه...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.شناخت افراد کنترل گر : بدگو ها
شناخت افراد کنترل گر : بدگو ها او هیچ وقت هیچ چیز را قاطعانه نمی گوید. اما برای صحبت کردن درباره ی چیزی که اشتباه شده است و در ذهن کسانی که به او گوش می دهند ایجاد شک می...
چهارچوب داوری در تحلیل رفتار متقابل
چهارچوب داوری در تحلیل رفتار متقابل من به شیوه خودم جهان را می نگرم. شما هم روش خودتان را دارید که با روش من متفاوت است. در نظر بگیرید که من و شما پشت پنجره ایستاده ایم و به داخل...
سرنوشت بازارهای سرمایه گذاری
سرنوشت بازارهای سرمایه گذاری وقتی استخراج مواد معدنی را از شهاب سنگ ها در فضا شروع کنند ممکن است قیمت طلا به ۲۰۰ دلار در هر اونس کاهش پیدا کند! بالاخره گروهی ریسک سرمایه گذاری روی استخراج مواد معدنی در...
بازسازی نام تجاری قدیمی به وسیله ی روابط عمومی
بازسازی نام تجاری قدیمی به وسیله ی روابط عمومی وقتی درباره ی "ساختن یک نام تجاری" می نویسیم، فقط منظورمان نام های تجاری جدید نیست، از نظر ما یک نام تجاری 50 ساله که هیچ جایگاهی در ذهن مخاطب ندارد،...
از خوب به عالی: فضایی که درآن حقیقت شنیده میشود(۲)
از خوب به عالی : فضایی که در آن حقیقت شنیده می شود(2) در ادامه ی مقاله ی گذشته، راهکارهای ایجاد جوی که در آن حقایق شنیده می شود (در سازمان ها) را توضیح می دهیم. مدیریت نقد و ارزیابی...
دینامیت موفقیت: پاهای قورباغه
دینامیت موفقیت : پاهای قورباغه «دبلیو کلمنت استون» در این باره داستان جالبی دارد: وقتی پسر بچه ای کوچک بودم، از خوردن پای قورباغه لذت می بردم. یکبار در یک رستوران، برایم پای قورباغه ای آوردند که واقعا بزرگ و...