ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
453 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش: فلسفه ی فروش شیفمن

فلسفه ی فروش شیفمن، کاملا ساده است:

۱.سوالاتی بپرسید. شما اگر در مورد نیازها و مشکلات مشتری چیزی ندانید، نمی توانید ادعا کنید که به آنها توجه دارید. پس تا آنجا که می توانید درباره ی آنها سوال کنید.

۲.فرض کنید که جواب او هم مانند جواب دیگران است. در واقع، مطمئن باشید که اینگونه نیست او مسائل منحصر به فردی دارد و شما باید این مسائل را و اینکه چگونه می توانید راه مناسبی برای آنها پیدا کنید، مشخص کنید.

۳.مشاجره نکنید. تصور کنید که مشتری چه نیازی دارد و همان را دنبال کنید. در تلاش برای بحث با مشتری درباره ی آنچه او می خواهد، هیچ میزان موفقیتی وجود ندارد. او فکر می کند که بهتر از شما می داند به چیزی نیاز دارد، شما نباید به دنبال متقاعد کردن او درباره ی عکس این جریان باشید.

اولویت مشتری

بدانید که اولویت قرار دادن مشتری، محاصره کردن او به لحاظ بحث و گفتگو نیست، چون با این کار مذاکره ی فروش خود را از دست می دهید. بعضی از مشتری ها در تحمیل این موضوع مهارت دارند، مذاکره را به دست می گیرند و شما را در حالت دفاع قرار می دهند.

سعی کنید بخش اعظم مکالمات مربوط به فروش را انجام ندهید. در واقع یکی از درس های با ارزشی که بعنوان فروشنده یاد می گیرید، قدرت سکوت است.

سکوت چند کار مهم برای شما انجام می دهد:

۱.سکوت می تواند فراخواننده باشد. چون همه ی ما تمایل داریم که از چیزی که نمی دانیم، بپرسیم. لذا، این موضوع مشتری را وادار می کند تا دقیقا درباره ی آنچه شما می خواهید صحبت کند.

۲.سکوت می تواند ترساننده باشد. اگر شما سکوت خود را حفظ کنید، مشتری فکر می کند که در برابر چاپلوسی او مقاومت می کنید و مشتری به تسلیم شدن در برابر شما تمایل پیدا می کند.

۳.سکوت می تواند خلع سلاح کننده باشد. یعنی شما از مشتری می خواهید تا آنچه را می خواهد به شما بگوید. به عبارت دیگر، مشتری یک راه طولانی را طی می کند تا همان چیزی را که می خواهید به طور دقیق به شما انتقال دهد. شما ابتدا مشتری را در نظر بگیرید.

اولویت دادن به مشتری، یکی از مهم ترین اصول فروش است. در اینجا باید چند مساله را به خاطر داشت:

۱.اولویت دادن به مشتری، به معنای یافتن اطلاعات بیشتر درباره ی او و مشکلاتش است. یعنی پرسیدن سوال و تشویق او به صحبت کردن. در تماس هایی که در ارتباط با فروش گرفته می شود، مشتری باید ۸۰ درصد گفتگو را انجام دهد.

۲.مساله و مشکل هر کسی منحصر به فرد است. فکر نکنید که محصول شما مساله ی مشتری را بدون بحث با او حل خواهد کرد. برای تطبیق چیزی که می فروشید با آنچه که نیاز مشتری است، از خود رغبت نشان دهید.

۳.از سکوت و صحبت خود برای دعوت و جذب مشتری به پذیرش شما استفاده کنید. با سکوت، شما از او می خواهید که صحبت کند. مشتری هرچه مطالب بیشتری به شما بگوید، شما نیز بهتر می توانید به او کمک کنید تا مشکل خود را حل کرده و به دنبال آن فروش نیز صورت بگیرد.

۴.وقتی مشتری شروع به صحبت می کند، شما باید مطالبی را که برای او اهمیت دارند، خیلی دقیق در نظر بگیرید، شما باید سفارش هایی را که مهم هستند، پیگیری کنید.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *