تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (3) منبع پیشنهاد اعتبار شخص پیشنهاد دهنده در پذیرش آن نقش بسیار مهمی دارد.اگر یک فرد غیر فنی به یک مهندس پیشنهاد کند که می تواند مشکل او را حل کند، مهندس پیشنهاد او را به عنوان کسی که اطلاعات دقیق و تخصص ندارد را جدی نمی گیرد. به همین دلیل شما باید در ابتدای مذاکره تخصص خود را ثابت کنید تا پیشنهاد شما از نظر مشتری با ارزش و معتبر تلقی شود. نحوه...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی : داستان خودتان را بنویسید (۲)
برندسازی شخصی : داستان خودتان را بنویسید (2) با داستان، زندگی تان را به نمایش بگذارید داستان ها ساختار پایه ای دارند: آغاز، میانه و پایان. بهترین داستان ها آنهایی هستند که از همان ابتدا شما را جذب کند و...
نامگذاری احساسهای تخریبی و احساسهای اصیل
نامگذاری احساسهای تخریبی و احساسهای اصیل احساسهای اصیل و آن هیجانهایی را که ما سانسور نمی کنیم کدام هستند؟ در نظریه تحلیل رفتار متقابل معمولا چهار نوع از آنها را در فهرستی قرار میدهیم: خشم اندوه هراس شادی ما می...
شیوع الگوهای رفتاری از طریق اینترنت
شیوع الگوهای رفتاری از طریق اینترنت وقتی در والنسیای اسپانیا سخنرانی می کردم ، درباره ی زیباییهای شهر و معماری آن توئیت هایی ارسال کردم. پنج دقیقه ی بعد از اداره ی همایش ها و بازدید کنندگان والنسیا پیامی دریافت...
زبان بدن : سیگار کشیدن (۲)
زبان بدن : سیگار کشیدن (2) افرادی که از سیگارهای خاص استفاده می کنند سیگار معمولا برای افراد بالای 18 سال که پول خرید آن را داشته باشند، قابل دسترس است. فرم های پیچیده تری از تنباکو مانند سیگارهای برگ...
تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (۲)
تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (2) اصل پیشنهاد دادن برای ترغیب افراد به انجام کاری، دو روش وجود دارد: پیشنهاد و استدلال منطقی. رفتار بسیاری از مردم نشأت گرفته از تقلید، عادت و یا پیشنهاد است و معمولاً رفتار...
قدرت فروش: تغییر دادن لحن منفی به لحن مثبت
قدرت فروش : تغییر دادن لحن منفی به لحن مثبت بر اساس تجربه ام، مشتریان بیشتر تمایل دارند در مورد مشکلاتشان صحبت کنند. نکته ی بدی که در این قضیه وجود دارد این است که شروع گفتگو درباره ی مشکلات...