ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
1,102 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : سیگار کشیدن (۲)

  • افرادی که از سیگارهای خاص استفاده می کنند

سیگار معمولا برای افراد بالای ۱۸ سال که پول خرید آن را داشته باشند، قابل دسترس است. فرم های پیچیده تری از تنباکو مانند سیگارهای برگ و یا پیپ های مرغوب در مغازه های خاص یافت می شود و البته آنها به طور قابل ملاحظه ای از سیگارهای معمولی گران ترند.

کسانی که از سیگار برگ استفاده می کنند، نشان می دهند که دیدگاه برتری دارند و این نوع سیگار را با اشکال و اندازه های خاصی که می پسندند استفاده می کنند. این افراد همچنین در انتخاب نوع تنباکو و فرم پیپ حساسیت به خرج می دهند.

  • افرادی که سیگار برگ می کشند

این نوع سیگارها به جهت قیمت و اندازه شان موفقیت و برتری نشان می دهند. مدیران تجاری بلندپرواز و سردسته های گروه های تبهکاری و تمام افرادی که در موقعیت های مهمی قرار دارند اغلب با سیگار برگی در دست دیده می شوند. سیگار برگ همچنین علامت شانس و اقبال است. به همین علت در مغرب زمین مرسوم است که به دنیا آمدن نوزاد، موفقیت های بزرگ تجاری یا خوش شانسی ها را با یک پک سیگار برگ هاوانا جشن می گیرند.

بعضی از سیگاری ها سیگار برگی می خرند و آن را بعنوان نماد شانس نزد خود نگه می دارند، با این نیت که هنگام موفقیت آن را بکشند. در برخی از کشورها، هنگامی که شانس به چنین فردی رو می آورد، اصطلاح “تقریبا به موفقیت نزدیک شدی، اما نه به سیگار برگ” را بکار می برند که از این سنت نشات می گیرد.

  • افرادی که پیپ می کشند

استفاده از پیپ فرد را به یاد استادان دانشگاه آکسفورد و عموها و دایی های پیر می اندازد و نشان دهنده ی ثبات و هوش و خرد است. پیپ کشیدن مراحلی دارد که توجه فرد را می طلبد. با تمرکز روی مراحلی از قبیل تمیز کردن پیپ، پُر کردن آن و فشار دادن تنباکو به داخل، فرد می تواند توجه خود را تنها به پیپ و نه به اطرافیانش معطوف کند. مانند بسیاری از وسایل دیگر، پیپ هم کاربردهایی غیر از کاربرد اصلی اش دارد.

کسانی که پیپ می کشند، اغلب پیپ خاموش را در دهان می گذارند. عملِ گذاشتن چیزی در دهان به دوران نوزادی و اطمینان خاطر ناشی از مکیدن سینه ی مادر یا بطری شیر برمی گردد.

افرادی که پیپ می کشند آن را رو به روی خود می گیرند و دست دیگر را مقابل بدن شان قرار می دهند، از این رو، پیپ مثل محافظی کوچک عمل کرده، از فرد در مقابل دیگران محافظت می کند. به علاوه، فرد می تواند با پیپ اشاره کند و توجه افراد را به جایی که با آن نشان می دهد جلب کند یا مانند یک چوب آن را هماهنگ با ریتم کلمات گوینده تکان دهد.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *