تکنیک فروش : جنبه های اساسی شروع مذاکره فروش (4) کاهش نگرانیها یک مدیر فروش در فیلادلفیا تعدادی فروشنده را استخدام کرد و بر روی بیش از 500 مذاکره ی فروش واقعی تحقیقی انجام داد. در این تحقیقات هیچ کدام از فروشنده و یا خریدار در جریان نبودند که تحت نظر گرفته شده اند. او به این نتیجه رسید که در تعداد کثیری از مشتریان نگرانی خاصی مشهود است. به عبارت دیگر خریدار احساس می کند که فروشنده می خواهد...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی : راه اندازی وب سایت
برندسازی شخصی : راه اندازی وب سایت راه اندازی وب سایت کار سختی نیست و فقط مختص کسب و کارهای پول دار به شمار نمی رود. هر شخصی با داشتن، دانش اولیه در مورد کامپوتر و کمی خلاقیت می تواند...
بازی های روانی و نوازش ها
بازی های روانی و نوازش ها همانطور که میدانید کودک برای زنده ماندن نیاز به نوازش دارد و هر کودک زمانی که منابع نوازشی او به پایان می رسد وحشت زده می شود. برای مقابله با این وضعیت و به...
سه بیان جادویی برای انعطاف پذیری در شرایط سخت
سه بیان جادویی برای انعطاف پذیری در شرایط سخت می توانید سه بیان را بیاموزید و از آنها استفاده کنید تا در شرایط سخت و بحرانی انعطاف کافی را داشته باشید: اشتباه کردم اغلب اشخاص نمی توانند به راحتی بپذیرند...
تکنیک فروش : جنبه های اساسی شروع مذاکره فروش (۳)
تکنیک فروش : جنبه های اساسی شروع مذاکره فروش (3) جلوگیری از خروج زود هنگام یکی از مواردی که فروشندگان از آن شاکی هستند این است که، با وجود اینکه آنان اطلاعات خوب و مفیدی از محصول دارند ولی به...
قدرت فروش : اهمیت پیگیری مثبت
قدرت فروش : اهمیت پیگیری مثبت فروشنده ی ماهری را می شناسم که هفته ها برای یک تماس مهم وقت صرف می کرد و با همه ی افرادی که قرار بود در آینده به آنها کالا بفروشد به نحوی تماس...
دینامیت موفقیت : کار و تفریح را تلفیق کنید
دینامیت موفقیت : کار و تفریح را تلفیق کنید «منلی» عاشق شکار و ماهیگیری بود. عقیده او در باره یک زندگی خوب، این بود: رفتن به میان جنگل و بیرون آمدن از آن بعد از چند روز، خسته اما خوشحال. تنها...