ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۹
411 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : کار و تفریح را تلفیق کنید

«منلی» عاشق شکار و ماهیگیری بود. عقیده او در باره یک زندگی خوب، این بود: رفتن به میان جنگل و بیرون آمدن از آن بعد از چند روز، خسته اما خوشحال. تنها مشکل تفریح او این بود که کارش به عنوان فروشنده بیمه، به او فرصت چندانی نمی داد. اما یک روز، وقتی با اکراه از کنار یک دریاچه به سمت محل کار روانه شد، عقیده ای به ذهنش خطور کرد.

اشخاصی را تصور کرد که در دل طبیعت زندگی می کردند؛ اشخاصی که به بیمه نیاز داشتند. این طوری او می توانست هم کار کند و هم تفریح مورد علاقه اش را انجام دهد. او واقعا کشف کرد که چنین مردمانی وجود دارند. مردانی که برای راه آهن آلاسکا کار می کردند و در اطراف راه آهن که طولش به ۵۰۰ مایل می رسید، در خانه های پراکنده زندگی می کردند.

اگر او به آنها و سایر افراد در آن محیط بیمه می فروخت، چه می شد؟ درست همان روزی که این فکر به ذهن منلی سوییزی رسید، شروع به برنامه ریزی مثبت کرد. او با یک آژانس مسافرتی مشورت کرد و بار سفر را بست. اصلا مکث نکرد تا افکار منفی و شک به سراغش بیاید و عقیده اش را بی ارزش کند… که مثلا امکان شکست وجود دارد. به جای اینکه عقیده اش را با دیگران در میان بگذارد، قایقی به مقصد «سوارد» در آلاسکا گرفت.

بارها و بارها در امتداد راه آهن گام برداشت. دیگران به او القب «سوییزی راه پیما» را دادند، نه فقط به خاطر اینکه به آنها چیزی را می فروخت که فکرش را هم نمی کردند، بلکه به این خاطر که معرف دنیای بیرون نیز بود.

او کارهای دیگری هم انجام داد. مثلا خودش موهایش را کوتاه می کرد و با خودش آشپزی می کرد. در آن منطقه، مردان مجرد عموما غذاهای کنسروی مصرف می کردند و به همین خاطر، منلی با آن استعداد فوق العاده اش در آشپزی، همواره مهمانی مطلوب تلقی می شد. در تمام این مدت، هرچه به طور طبیعی نیاز داشت و آنچه را که می خواست، انجام داد. از تپه ها بالا و پایین رفت، شکار کرد، ماهیگیری کرد و همین طور که خودش می گوید به سبک سوییزی زندگی کرد!

در دنیای بیمه و تجارت، جایگاه ستایش شده ویژه ای برای مردانی وجود دارد که سالیانه بیش از یک میلیون دلار فروش دارند. این جایگاه، «میز گرد یک میلیون دلاری» نام دارد.

قسمت جالب و تا حدی باور نکردنی داستان «منلی» این است که او با پیروی از ندای قلبش، با رفتن به سرزمین وحشی آلاسکا، و با رفتن به کنار خط راه آهن، طی یک سال، یک میلیون دلار و شاید بیشتر بیمه نامه فروخت و جایگاهش را در آن میزگرد به دست آورد و هیچ کدام از اینها رخ نمی داد مگر با پیروی از عقیده تازه و اسرار انجام کارها.

“نقطه سرآغاز را به یاد داشته باشید: «حالا انجامش بده!»، چون می تواند تمام زندگی تان را تحت تأثیر قرار دهد.  می تواند شما را در انجام آنچه باید انجام دهید، کمک کند. می تواند به شما کمک کند تا در مواجهه با یک مسوولیت ناخوشایند طفره نروید.”

درست مثل «منلی سوییزی» به شما کمک می کند آن لحظات ارزشمند را به دست آورید؛ لحظاتی که اگر از دست بروند، دیگر بازگشتی نخواهند داشت. مثلا یک کلمه تحسین آمیز به همکار و دوستتان بگویید و یا با دوستتان تماس بگیرید فقط برای اینکه به او بگویید چقدر ستایشش می کنید! تمام این کارها را هم در پاسخ به نقطه سرآغاز «حالا انجامش بده!» انجام دهید.

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *