ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۳۰
بدون دیدگاه
1,123 بازدید

از آنجا که بسیاری از موفقیت‌هایی که یک مذاکره‌کننده می‌تواند در جلسات خود به دست آورد تنها به دلیل ترس از شکست از دست می‌روند، می‌بایست یک مذاکره‌کننده دارای خصیصه ریسک‌پذیری باشد. ریسک‌پذیری مذاکره‌کننده به این مفهوم است که وی با سنجیدن موقعیت‌ها، فرصت‌ها و تهدیدات فعالیت خود را آغاز کند و از شکست نهراسد. البته منظور از اینکه بیان می‌شود مذاکره‌کننده می‌بایست ریسک‌پذیر باشد، این نیست که وی می‌بایست دل به دریا بزند و به انجام کارهای برنامه‌ریزی نشده...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

محل کار یا محل زندگی؟

یکی از کارهایی که برای بهتر شدن شرایط محیط کار می‌توانید انجام دهید این است که روحیۀ جمعی و طراوت حرفه‌ای را در جایی که کار می‌کنید بالا ببرید. خیلی‌ها معتقدند که انجام دادن این کار بر عهدۀ مدیر است...

۱۳۹۶/۱۱/۲۶
966 بازدید

از مذاکره چه چیزی می‌خواهید؟

در مطلب قبلی تحت عنوان چگونه در مذاکره اعتماد به نفس داشته باشیم؟ به مواردی اشاره کردیم که به افزایش اعتماد به نفس در مذاکره کمک می‌کند. یکی از عوامل شکل‌گیری اعتماد به نفس این است که پیش از مذاکره...

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
915 بازدید

این قسمت با الوپیک

تیم برنامه اینترنتی ایده‌پردازان استارت‌آپ موفق الوپیک را برای قسمت بیست و سوم انتخاب کرده است. دیروز ۲۴ بهمن ۹۶ سری به الوپیک زدیم تا دلیل رشد و موفقیتش را بدانیم. داستان از آنجا آغاز می‌شود که مهدی نایبی به...

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
2,197 بازدید

چگونه در مذاکره اعتماد به نفس داشته باشیم؟

موفقیت و شکست هر مذاکره‌کننده‌ای به خودش بستگی دارد. به همین دلیل وی می‌بایست دارای خصیصه خوداتکایی و اعتماد به نفس باشد و نمی‌بایست گناه اشتباهات و شکست‌های خود در جلسات مذاکره را به دیگران نسبت دهد. همچنین می‌بایست قادر...

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
1,507 بازدید

قدرت مبتنی بر زور یا پاداش؟

منشأ قدرت در کجاست؟ آن چیست که یک فرد یا یک گروه می‌تواند در سایۀ وجودش بر دیگران اعمال نفوذ کند؟ پایگاه قدرت مبتنی بر زور، بر پایۀ ترس و وحشت قرار دارد. مبنای زور چیزی جز ترس یا تهدید...

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
1,366 بازدید

چگونه افراد را برای عضویت در تیم بپرورانیم؟

مدیران می‌توانند به شیوه‌های زیر افراد را به شکلی درآورند که آن‌ها در صحنه تیم ایفاگر نقش گردند: گزینش: برخی از افراد دارای مهارت‌های ویژه(در زمینۀ روابط انسانی) هستند که می‌توانند به صورت یک عضو اثربخش در تیم فعالیت کنند....

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
927 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.