چرا پروژه ها شکست می خورند؟ گروه ها به دلایل مختلفی ممکن است شکست بخورند. هدف شما تشخیص زود هنگام مسائل، و حل فوری آنهاست. این ها فقط تعداد کمی از مشکلاتی است که تیم با آن مواجه می شود: اعضا در هیچ موردی با هم توافق نمی کنند، چه مساله ای به کوچکی پیدا کردن محلی برای صرف ناهار تیم باشد، چه به بزرگی تعیین خط مشی پروژه. اعضا برای ترفیع به یک سمت قابل رقابت می کنند، پس...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بازاریابی ویروسی (اعتبار اجتماعی)
اعتبار اجتماعی ابداع نوع جدیدی از اعتبار بچه ها عاشق کارهای هنری هستند. هر کدام از این کارها را که انجام دهند همه شان به محض تمام شدن اش یک کار واحد می کنند؛ کارشان را به یک نفر دیگر...
بازاریابی ویروسی (همه گیر شدن)
در این سری مقالات قرار است مساله ی همه گیر شدن را به طور کامل بشکافیم. شش قاعده برای همه گیر شدن منظورم از کلمه ی "همه گیر" پخش شدن بین مردم است. انتقال نفر به نفر اخبار و اطلاعات...
بازاریابی ویروسی (واگیری اجتماعی)
چرا محصولات ایده ها و رفتارها مسری می شوند؟ با این که پیدا کردن مثال برای همه گیری اجتماعی ساده است؛ ولی پیدا کردن روش سرایت اش آن قدرها هم ساده نیست. با آن همه مبالغ کلانی که به صنعت...
چگونه مجموعه ای کارآمد داشته باشیم؟(۵)
در راستای تکمیل راهکارهای مدیریت بازدهی مجموعه، که در مقالات قبل تحت عنوان "چگونه مجموعه ی کارآمد داشته باشیم؟" ارائه شدند؛ امروز به بررسی دو راهکار دیگر در زمینه ی مدیریت بهتر مجموعه و افزایش کارآمدی می پر دازیم. به...
چگونه مجموعه ای کارآمد داشته باشیم؟(۴)
در این بخش از مقاله به راهکارهایی دیگر در زمینه ی مدیریت بازدهی مجموعه می پردازیم. توجه داشته باشد که به کارگیری تمامی این روش ها در کنار هم، مدیران را به سمت داشتن مجموعه ای کارامد سوق میدهد. کارکنان...
چگونه مجموعه ای کارآمد داشته باشیم؟(۳)
در مقاله های پیشین مجموعه ی کارآمد به مواردی که یک مدیر هوشمند باید بکار ببندد تا بازدهی مجموعه ی خود را بالاتر ببرد اشاره کردیم. این موارد که شامل واگذاری مسئولیت، تطابق مسئولیت با توانایی، ارتباط مؤثر و تبیین...