ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۳/۱۰
964 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

در مقاله بهره برداری از قدرت روابط انسانی برای ایجاد انگیزه در کارکنان به راه های ارتباطی با کارمندان اشاره کردیم. در این مقاله آنها را به تفصیل بیان می کنیم.

ارسال پیام های صوتی هفتگی

این وسیله به شما اجازه می دهد که پیام خود را با اطلاعات یکسان برای همه مخاطبان ارسال کنید؛ بدون اینکه در اثر دست به دست شدن مطلب به صورت زبانی بین افراد، سهوا قسمت های حیاتی آن از بین برود.

پیام های صوتی ارسال شده، از طریق ملاقات های حضوری با مدیران عملیاتی پیگیری می شود.

موقعیت های استفاده از پیام صوتی

  • تغییرات سازمانی فوری در سطوح مدیریتی
  • محصولات نامناسب یا بحران های کارگری
  • به روز رسانی خبرهای موثر روی فعالیت های کارکنان
  • انتشار خبرهای خوب و تبریک های مناسبتی
ایمیل ها

می توانید برای ارسال اطلاعات ضروری یا اطلاعیه های عمومی از ایمیل ها استفاده کنید. همچنین از ایمیل می توانید برای برقراری ارتباط در زمان بحران، توزیع اطلاعیه ها، به روز رسانی ها و یادآوری های کوتاه استفاده کنید.

چالش اصلی در مورد ایمیل این است که اگر قصد دارید از این ابزار ارتباطی استفاده کنید، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • پیام های خود را واضح و مختصر بنویسید
  • برای اینکه به مخاطبان در اولویت بندی ایمیل ها کمک کنید، قسمت بالای ایمیل مورد نظر را به صورت برجسته تایپ کنید.
یادداشت ها

کارکنان از طریق یادداشت ها می توانند اطلاعات را مستقیما از تصمیم گیرنده دریافت کنند. می توانید یادداشت را به ایمیل ضمیمه و آن را برای کارکنان خود ارسال کنید و یا به کارکنانی که به کامپیوتر دسترسی ندارند، کپی آن را ارسال کنید.

مجله یا خبرنامه ی شرکت

هر قدر هم که بودجه ی شما کم باشد  مهم نیست، باز هم می توانید یک خبر نامه ی داخلی داشته باشید. خبرنامه می تواند به سادگی یک صفحه ی کاغذ دو رو که از آن در شرکت خود کپی کرده اید باشد، یا مثل فصل نامه ای رنگی روی کاغذ گلاسه چاپ شود.

خبرنامه ی شرکت شما نباید زیاد پر زرق و برق باشد. کارکنان تان از اینکه هزینه ی زیادی صرف آماده کردن خبرنامه کردید متعجب می شوند!

برخی از چیزهایی که می توانید در خبرنامه ی خود قرار دهید:

  • یک نامه از سوی مدیر
  • مطالبی که اهداف شرکت را برجسته می کنند (خدمات عالی به مشتریان، همکاری، نوآوری و غیره)
  • مقالات بشر دوستانه از قبیل رویدادهای خیریه و …
  • خبرهای تبلیغاتی، معرفی کارکنان جدید، افتتاح دفاتر جدید و غیره
  • بررسی وضعیت مالی سه ماهه گذشته به زبان ساده
جلسه ی صرف ناهار

جلسه ی صرف ناهار برای بحث های گاه به گاه با گروه های کوچک یا برای جلسه های طوفان فکری عالی هستند. با حضور ده یا بیست نفر از کارکنان این جلسه ها رسمیت پیدا می کنند و محیطی مناسب برای پی بردن به دغدغه های کارکنان است.

جلسه های سراسری

اگر می خواهید همه به صورت همزمان و در یک مکان خاص پیام شمارا بشنوند، جلسه های سراسری برگزار کنید. فراموش نکنید که پس از آن، جلسه های پرسش و پاسخ نیز برگزار کنید. همچنین می توانید از این جلسه ها برای ایجاد انگیزه در کارکنان نیز استفاده کنید.

سخنرانی های ارائه شده روی CD

این شیوه ارائه، زیباتر و جالب تر از سایر روش ها جلوه می کند و به شما این امکان را می دهد تصاویر بصری را انتقال دهید که از طریق دیگر کانال های ارتباطی نمی شود انتقال داد. این نوع ارائه می تواند یک ابزار انگیزشی قوی باشد.

بعنوان یک مدیر باید بتوانید تشخیص دهید که کارکنان شما ترجیح می دهند که پیام های انگیزشی را از چه طریقی دریافت کنند. در این صورت شاید تهیه CD راه مناسبی برای کارکنان شما نباشد.

انتقال اطلاعات از طریق اینترانت

اینترانت شبکه ای داخلی است که در آن کارکنان می توانند به اطلاعات مربوط به کارکنان و شرکت دسترسی داشته باشند. اطلاعاتی را که شما در اینترانت قرار می دهید فقط کارکنان شرکت می توانند ببینند. در اصل اینترانت ارتباطات شرکت شما را متمرکز می کند.

جلسه های گروهی هفتگی

اگر می خواهید به طور همزمان با کارکنان تان تبادل نظر کنید، بهتر است برنامه ای برای جلسات گروهی هفتگی طراحی کنید. در این گونه جلسات می توانید بلافاصله از اعضا بازخورد دریافت کنید یا خبرهای مهم را به آنها بدهید. بدین شیوه کارکنان وقت ارزشمند خودشان را برای تعقیب اطلاعات و شایعاتی که در راهروها جریان دارد تلفن نخواهند کرد.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان، مکس مسمر)

سری مقالات ایجاد انگیزه در کارکنان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “راه های ارتباطی با کارمندان”

  1. ذبیح زاده گفت:

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *