ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۳/۱۰
642 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
بهره برداری از قدرت روابط انسانی

چه با تعداد کمی کارمند در شرکتی کوچک، چه با صدها کارمند در یک شرکت بزرگ در ارتباط باشید. بعضی چیزها یکسان هستند: نیاز به یک وسیله ی ارتباطی اصلی دارید که خبرها را به سرعت منتقل کند.

هر یک از کارکنان یا اعضای گروه شما به نوبه ی خود در موفقیت سازمان نقش دارد، بنابراین باید در هنگام برقراری ارتباط، به همه ی آنها دسترسی داشته باشید.

همه ی شرکت ها باید یک شیوه ی ارتباطی خاص خودشان داشته باشند، یک کانال ارتباطی قابل اطمینان که تقریبا همیشه برای توضیع اطلاعات از آن استفاده می کنید.

گزینه های ارتباطی می تواند موارد زیر باشد:

  • پیام رسان های صوتی
  • ایمیل های هفتگی
  • یادداشت برداری
  • مجله یا خبرنامه ی داخلی شرکت
  • جلسه های صرف ناهار
  • جلسه های منظم و سراسری در شرکت
  • سخنرانی های ارائه شده روی CD
  • ارتباط از طریق اینترانت و شبکه های داخلی
  • جلسه های گروهی هفتگی

مدیران شرکت های کوچک، فرصت بیشتری برای تماس چهره به چهره دارند. در حالی در شرکت های بزرگ، مدیران برای ایجاد ارتباطات جمعی به ابزارهای خاصی نیاز دارند. مهم انتخاب وسیله ای مناسب برای انتقال انواع اطلاعاتی است که معمولا با کارکنان به اشتراک گذاشته می شود.

هر کدام از کانال های ارتباطی شما، می تواند برای تشکیل یک واحد کلی اما چند بعدی، مکمل یکدیگر باشد. کارکنان باید به منابع اطلاعاتی شرکت احترام بگذارند و به آنها تکیه کنند، و به شایعات دامن نزنند.

برای کنترل شایعه در شرکت تان، باید کارهای زیر را انجام دهید:
  • اطلاعات دقیق ارائه دهید: کانال های ارتباطی همه کارکنان را تصحیح کنید. در غیر این صورت نیمی از حقایق تحریف خواهد شد. پس سعی کنید این شایعات مخرب را در نطفه خفه کنید.
  • تبادل اطلاعات را تسریع کنید: اگر شما اطلاعات را پنهان نکنید، احتمال اینکه کارکنان به شما اعتماد کنند بیشتر است. اگر قصد انتقال خبری را دارید و دستور داده اید که پنهانی این کار انجام شود، افرادتان از این عمل شما متعجب خواهند شد.
  • جلسه ی پرسش و پاسخ برگزار کنید: کارکنان باید بتوانند به دفعات و در فواصل زمانی منظم اطلاعات دریافت کنند. به این ترتیب آنها کمتر انرژی خود را صرف جمع آوری اطلاعات از جاهای دیگر می کنند.
  • از طفره رفتن بپرهیزید: مطالب خود را صریح و مختصر ارائه دهید. وقتی از پاسخگویی طفره می روید افراد متوجه می شوند. تنها سودی که از طفره رفتن عایدتان می شود تضعیف روحیه ی کارکنان است.

دقت کنید اگر در زندگی شخصی شما نیز شایعه جریان داشته باشد هیچ کس حرف شما را قبول نکرده و مدام با افکار و غقاید شما مخالفت می شود.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان، مکس مسمر)

ادامه ی این مطالب به زودی در مقالات آینده گذاشته خواهد شد…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *