ساخت انجمن های اصلی و یگانه مردم درباره ی مراکز خرید و مال ها به صورت آنلاین صحبت می کنند. این گفتگوها می تواند در صفحه های رسمی مال ها در شبکه های اجتماعی همچون توئیتر و اینستاگرام صورت گیرد. برای این کار، وارد صفحه ی رسمی مال شده و آن را "دنبال"(Follow) می کنند. با این کار اخباری که توسط تیم بازاریابی مال منتشر می شود، می بینند. علاوه بر خواندن پیام هایی که توسط مال منتشر می شود،...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.پس از رویداد
پس از رویداد پس از برگزاری رویداد، با بازدید کنندگانی که از توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام استفاده می کنند، در تماس باشید. آنها را در عکس ها تگ کنید، در فضای عمومی آنلاین از آنها تشکر کنید و مطالبی که...
شاد و مثبت باشید
شاد و مثبت باشید اگر هر روز صبح با حال و هوای مثبت در محل کار حاضر شوید، در نگاه دیگری، فردی تلقی خواهید شد که وجود استرس ها ومشکلات بر او تاثیر نخواهند داشت. شما سابقه ی فردی را...
نوشتن نوعی مراقبه است!
داستان نَن نن با من در حال گذراندن دوره ای هستیم که به بررسی و مطالعه ی کتب مقدس هندوها می پردازد. یک روز نن در کلاس گفت که نوشتن برای او نوعی مراقبه است. او برایم تعریف کرد که...
ایجاد علاقه در کارکنان
ایجاد علاقه در کارکنان بسیار مهم است که به کسب و کارتان علاقه داشته باشید و محصولی را که می فروشید، دوست داشته باشید. به کسب و کارتان افتخار کنید و کارکنان خود را تشویق کنید تا به کیفیت محصولات...
افراد مناسب را، در رویدادهای شبکه ی اجتماعی خود دعوت کنید.
افراد مناسب را، در رویدادهای شبکه ی اجتماعیِ خود دعوت کنید. تاثیر گذاران آنلاین(Online Influencer) را بشناسید. تاثیر گذاران در شبکه های اجتماعی، افرادی هستند که تعداد بسیار زیادی دنبال کننده و طرفدار دارند و مطالبی که اشتراک گذاری می...
افراد را صادقانه تحسین کنید.
افراد را صادقانه تحسین کنید. کلید این قانون "صداقت" است. نباید از تعابیر حاکی از چرب زبانی، تصنع و ریاکاری استفاده کنید. تعاریف شما باید واقعی، صادق، بی تزویر و پر معنی باشد. اینکه بتوانید در تحسین دیگران مهارت داشته...