برنامه ریزی برند برنامه ریزی برند شامل سه مدل و راهکارهای متفاوت برای هر کدام است این سه مدل عبارتند از: ١- مدل جایگاه سازی برند که شامل چهار مورد است: چارچوب رقابتی مرجع (مشخص کردن بازار هدف و ماهیت رقابت). نقاط اشتراک (تداعی هایی که از رقبا و ما به صورت مشترک در ذهن مصرف کنندگان نقش می بندد). نقاط تمایز (تداعی هایی که در ذهن مصرف کنندگان به صورت منحصر به فرد از ما ادراک و ارزیابی می...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.اثر مرکب همیشه فعال است، اهداف تان را تعریف کنید!
اثر مرکب همیشه فعال است، اهداف تان را تعریف کنید! همانطور که قبلا گفتیم، اثر مرکب همیشه فعال است و همیشه شما را به جایی خواهد برد. ولی سوال این است که به کجا؟ شما می توانید این نیروی بی...
مشغله های زیادِ کار و زندگی را سخت نگیرید!
مشغله های زیادِ کار و زندگی را سخت نگیرید! روزی همسرم، من را با این پیشنهاد آرام بخش نجات داد. من به سختی درگیر کار بودم، ماهیت شغلی ام ایجاب می کرد که به سفر بروم و در عین حال...
فرار از چرخه کار نوسانی
فرار از نفرین چرخه نوسانی در آن زمان می دانستم که آدم متوسطی هستم. اگر به پذیرش این موضوع ادامه میدادم، هیچ تغییری در زندگی ام ایجاد نمی شد. تغییرات زندگی ام دقیقا از زمانی شروع شد که این طرز...
تشخیص حالات نفسانی و رفتاری
تشخيص حالات نفسانی اریک برن برای تشخیص حالات نفسانی چهار روش را ارائه داده است که از این قرارند: تشخیص رفتاری تشخیص رفتارهای اجتماعی تشخیص بر مبنای سابقه و شرح حال تشخیص پدیدار شناختی برن تاکید داشت بهترین راه این است...
رید هافمن و ده قانون موفقیت او (۲)
در ادامه ی مقاله ی رید هافمن و ده قانون موفقیت او مطلب زیر را دنبال کنید. ٣- ساخت شبکه ای که بتوانید با آن محصول خود را تقویت کنید مردم تصور می کنند که پشت هر شرکت نوپای بزرگ،...
به کار گروهی بها دهید!
به کار گروهی بها دهید! شاید برای رسیدن به موفقیت بلند مدت، بهترین کاری را که می توانید بکنید این است که در خدمت تیم و گروه باشید. در جریان یک بررسی چند ساله در دانشگاه استانفورد، پژوهشگران به این...