ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۹
777 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در ادامه ی مقاله ی  رید هافمن و ده قانون موفقیت او مطلب زیر را دنبال کنید.

٣- ساخت شبکه ای که بتوانید با آن محصول خود را تقویت کنید
مردم تصور می کنند که پشت هر شرکت نوپای بزرگ، یک کارآفرین با یک ایده عالی قرار دارد. واقعیت این است که شرکت های بزرگ توسط تعدادی از افراد با استعداد شکل می گیرند که توسط شبکه های تقویت کننده محاصره شده اند. موفق ترین کارآفرینان معمولا از مشاوران، سرمایه گذاران، همکاران و ارتباط با مشتریان استفاده می کنند.

۴- خودتان را برای بهترین ها و بدترین ها آماده کنید
گاهی اوقات کارآفرینان از رخ دادن اتفاق های خوب شگفت زده می شوند، آنها باید با تغییر برنامه های خود از این فرصت های پیش آمده استفاده کنند. تا می توانید دور و بر خودتان و شرکتتان ماموران اطلاعاتی داشته باشید. بخشی از برنامه ریزی شما باید در مواجه با مواردی باشد که انتظارشان را ندارید. و اگر اقدامات شما در آن زمینه کارساز نشد، از خودتان بپرسید:” نقشه بعدی من چیست؟”

۵- انعطاف پذیری خود را تداوم ببخشید
بسیاری از مشاوران کارآفرینی توصیه می کنند «سمج باشید؛ چشم انداز خود را حفظ کنید!» یا «اطلاعات محور همه چیز هستند؛ زمان تغییر را بدانید!» اما در واقع سخت است که هم روی چشم انداز خود پایداری کنید و هم انعطاف پذیر باشید. اما من توصیه می کنم یک انعطاف پذیری مداوم و پایدار را پیش روی خود داشته باشید و سعی کنید این وضعیت را تداوم ببخشید.

۶- راه اندازی زودتر از موقع
بنا به گفته هافمن ” مگر این که استیو جابز” باشید، وگرنه احتمال این که کارآفرینان هم در مورد محصولاتشان دچار اشتباه شوند وجود دارد، و حتی ممکن است تا زمانی که محصولتشان در اختیار مردم قرار می گیرند، متوجه اشکال کار خود نشوند. وی می افزاید که وقتی در حال راه اندازی لینکدین بوده، یکی از هم-بنیانگذاران این سرویس از وی خواسته تا زمانی که ویژگی “تماس یاب” راه اندازی می شود، صبر کند؛ اما مشخص شد که این کار لازم نبودلینکدین هنوز هم بعد از ۸ سال این ویژگی را اضافه نکرده است.

ادامه ی سری مقالات رید هافمن وده قانون موفقیت او را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *