تشویق و قدردانی از کارمندان متوسط در مقاله ی گذشته با مشکلات قدردانی صِرف از کارمندان برجسته آشنا شدیم، هدف از این مقاله آشنایی با نحوه ی قدردانی از کارمندان متوسط و دلایل آن است. در اینجا ما در واقع به دنبال پیشرفت و رشد شخصی افراد خود هستیم. هر یک از افراد در هر ماه باید به خاطر دست یافتن به اهداف شان مورد قدردانی قرار گیرند. این قدردانی می تواند شامل: یک یادداشت سه خطی تبریک یا یک...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.خویشتن نوازی در تحلیل رفتار متقابل
خویشتن نوازی در تحلیل رفتار متقابل بدون شک بسیاری از ما در دوران کودکی پنجمین قانون اشتاینر را آموختیم که: « به خودت نوازش نده.» اینها فرامین «والدی» است که بر ما تحمیل شده است: «خودنمایی نکن، پز دادن و...
فضای بازار جدید
فضای بازار جدید سیرک آفتاب موفق شد زیرا تشخیص داد که برای بردن در آینده، شرکت ها باید دست از رقابت با یکدیگر بردارند. تنها راه، کنار زدن رقابت، و توقف تلاش برای شکست دادن رقیب بود. به عبارت دیگر...
زبان بدن: حرکات انگشت شست
زبان بدن: حرکات انگشت شست در زبان بدن حرکات انگشت شست، تسلط و برتری و گاهی تهاجم را تداعی می کند؛ بنابراین جای تعجب نیست که در کف بینی، انگشت شست نشانه ی قدرت شخصیتِ فرد است. اگر تا به...
مشتری مداری: ضرورت اخذ بازخورد از مشتری
مشتری مداری: ضرورت اخذ بازخورد از مشتری از آنجایی که نظرات مشتری می تواند مستقیما ما را به عملکردی بهینه راهنمایی کند لذا: در محله ی اول، ضروروت استقرار یک مکانیزم بازخورد Feedback موثر، فوق العاده ضروری است تا به...
شتاب بخشی در اثر مرکب: با حقیقت تان روبرو شوید
شتاب بخشی در اثر مرکب: با حقیقت تان روبرو شوید وقتی در شهر کالیفرنیا زندگی می کردم، برای ورزش کردن و امتحان اراده ام، به طور منظم دو مایل را با دوچرخه به سمت بالای کوه، رکاب می زدم. در...
بازاریابی محتوا: شیوه ی مبارزهایِ متفاوت تسلاموتورز
بازاریابی محتوا: شیوه ی مبارزهایِ متفاوت تسلاموتورز در گذشته نشر (محتوا) بسیار انحصاری، به شدت قدرتمند و هزینه بر بود. در حال حاضر، این شرایط مصداق ندارد. در فوریه ی 2013، نزاعی بین یک گزارشگر نیویورک تایمز و تسلاموتورز Tesla...