ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۶
832 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تشویق و قدردانی از کارمندان متوسط

در مقاله ی گذشته با مشکلات قدردانی صِرف از کارمندان برجسته آشنا شدیم، هدف از این مقاله آشنایی با نحوه ی قدردانی از کارمندان متوسط و دلایل آن است.

در اینجا ما در واقع به دنبال پیشرفت و رشد شخصی افراد خود هستیم. هر یک از افراد در هر ماه باید به خاطر دست یافتن به اهداف شان مورد قدردانی قرار گیرند. این قدردانی می تواند شامل: یک یادداشت سه خطی تبریک یا یک شاخه گل روی میز کارمند، همچنین می تواند یک بسته شکلات و یا چند گوجه فرنگی از باغ مدیر باشد.

جایزه تقریبا می تواند هر چیزی محسوب شود، البته جایی که در حوزه ی سیاست های شرکت بگنجد، اما باید شخصی، به موقع و پیوسته باشد. در این شیوه، برخلاف سیستم قدردانی صِرف از افراد برجسته، همه برنده هستند هستند.

فوق ستارگان موسسه، اگرچه وقتی کار به قدردانی شخصی می رسد، بسیار مشتاق و دیوانه ی آن هستند، ولی در واقع قدر آن را نمی دانند. آنها همیشه در زندگی خود موفق بوده اند. پس در حقیقت اکثر آنها در فعالیت های شرکت تلاش می کنند تا بدانند در آن رقابت از دیگران پیشی می گیرند.

از طرف دیگر یک تولیدکننده ی عادی سال هاست که مورد قدردانی قرار نگرفته است، بنابراین مانند انسان های تشنه از آن استفاده می کند.

وقتی شما می خواهید افرادی که آرمان های شرکت را برآورده کرده اند، به حضور بپذیرید، به سرعت چند نکته مشاهده خواهید کرد. بعضی از افراد از تحویل دادن آمار دستیابی به هدف مقرر، به مدیریت خودداری می کنند، اگر اینطور است آنها را مجبور نکنید، زیرا این آرمان تعیین شده، باید همیشه بالاتر از حداقل استاندارد شما یعنی سطح “پار” باشد.

اگر آنها به این سطح حداقل برسند، کار خود را انجام داده اند. آنها را راحت بگذارید و وقتی ببینند شما از این اهداف و آرمان بعنوان ابزاری برای قدردانی و گروه بندی استفاده می کنید به سوی شما خواهند آمد. توجه داشته باشید که یک فکر ترسناک باعث ایجاد دودلی در آنها می شود و تشخیص آنچه باعث مشکل در این ارتباط شده را طولانی تر می کند.

گاهی اوقات، افراد اصلا واقع گرا نیستند و اهداف خود را به طور کامل دست نیافتنی می بینند. مهم نیست آنها چقدر به این مساله شک دارند، شما باید به ایشان بگویید: “برو این اهداف را بدست آور، من صد در صد پشت تو هستم.”

هیچ وقت به کارمند خود نگویید او نمی تواند؛ بگذارید این مطالب را به خود ثابت کند. ما همیشه این مساله را در سازمان های فروش می بینیم. مدیری که در کار فروش یک تولیدکننده ی ایده آل محسوب می شود، در هر سال بیش از ۶۰ مورد فروش انجام نمی دهد. در همان حال فروشنده ای به او می گوید: “هدف من فروختن ۱۰۰ کالاست و مدیر فوری با گفتن این مطلب که واقع بین باش تو هرگز نمی توانی” او را دلسرد می کند.

ما هرگز نباید محدودیت های خود را برای دیگران قائل باشیم، شاید آنها آنچه را که می گویند خیلی خوب انجام دهند.

اگر زمان ثابت کرد که آنها بیش از حد اشتیاق دارند، آنها را در داشتن یک هدف واقع گرایانه تر و در عین حال رفع مشکل راهنمایی کنید. در چنین شرایطی، قابلیت رهبری بیش از همه نمایان خواهد شد.یک مدیر وقتی یاس و ناامیدی را در چشم کارمندش می بیند، مجبور است احساس یک برنده را در او زنده نگه دارد تا جایی که گویی وارد یک مبارزه می شود.

بعضی از مدیران با تحقیر کردن کارمند از فرصت بدست آمده، برای نشان دادن قدرت خود استفاده می کنند و آنها را برای رسیدن به هدف آزاد نمی گذارند. مثلا می گویند: “چی شده؟ تو به من گفتی این کار را انجام می دهی، اما می بینم به وعده هایت عمل نکرده ای.”

گرفتن چنین موضعی باعث نابودی کارمند می شود و در رسیدن به اهداف خود شکست می خورد. در عوض به او نشان دهید که چقدر پیشرفت کرده و او را تشویق کنید تا به سوی یک مبارزه ی عملی تر، همچنان حرکت کند و بگذارید بارها با مشکل و کار سخت مواجه شود.

شما نباید به او بگویید که برای رسیدن به یک هدفِ راحت تر کار کند، آن هم تنها بدین دلیل که بهتر می تواند آن را انجام دهد. برعکس اجازه دهید افتخار و اعتماد به نفسی را که از تثبیت هدفش بدست می آورد حس کند.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *