شعارهای تبلیغاتی شرکت ها به چه منظور است؟ چرا بسیاری از شرکت های معتبر عقاید کتبی یا شعارهای تبلیغاتی می نویسند؟ چر این بیانات و عقاید با گذشت زمان همچنان ارزش خود را حفظ می کنند؟ اگر شما این عقاید را مورد مطالعه قرار دهید، خواهید دید که تمام آنها بیانگر افکار مثبت درباره ی خرید عموم و کمک به اعتماد شخصی هر یک از افراد سازمان است. از آنجا که افرادی که چنین ساختار اعتقادی در شرکت های خود...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.مثال کش لاستیکی در تحلیل رفتار متقابل
مثال کش لاستیکی در تحلیل رفتار متقابل زمانی که در جروبحث با مدیر کل وارد پیش نویس زندگی خود شدم، تنها به خاطر این نبود که وضعیت فشارزا بود بلکه به این دلیل هم بود که وضعیت این زمانی این...
زبان بدن: دست دادن با هر دو دست
زبان بدن : دست دادن با هر دو دست دست دادن با هر دو دست در صحنه ی سیاسی و تجاری حرکتی ایده آل است. با این روش خاص، کسی که اول دست می دهد ارادت و صداقت و احساس...
امسال تکرار نخواهد شد!
امسال تکرار نخواهد شد! امسال تکرار نخواهد شد نام کتابی است که توسط دارن هاردی Darren Hardy به نگارش در آمده است. از این پس، هر روز میتوانید مقالات استخراج شده از این کتاب ارزشمند را با برچسب خلق بهترین سال...
مشتری مداری: نقش کارکنان در جذب رضایت مشتری
مشتری مداری: نقش کارکنان در جذب رضایت مشتری جک ولش می گوید: موفقیت هر تشکیلات، حاصل انتخاب مناسب افرادی است که برای کارهای مهم و کلیدی برگزیده می شوند. اهمیت نقش کلیدی منابع انسانی در سازمان های پیشرفته ی امروزی...
کارمندان بدقلق: کارهای اصلی مدیر چیست؟
کارمندان بدقلق: کارهای اصلی مدیر چیست؟ اول: تدوین برنامه ای برای مدیریت خشم، از جمله وضع سیاست ها، حفظ مشاوران برنامه ی کمک به کارمندان و شناسایی پیشاپیش منابع خاص برای کمک در اوضاع بحرانی. دوم: سرمایه گذاری در آموزش...
بازاریابی محتوایی: یک شرکت رسانهای جدید؛ردبول Red Bull؟
بازاریابی محتوایی : یک شرکت رسانه ای جدید؛ ردبول Red Bull؟ برند نوشابه ی انرژی زا خود را بعنوان نوشابه ی عصر محتوای قابل اشتراک تجهیز می کند؛ و تمایل دارد آزادانه به تولید محتوای خوب بپردازد؛ به گونه ای...