ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۱
486 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق: کارهای اصلی مدیر چیست؟

  • اول: تدوین برنامه ای برای مدیریت خشم، از جمله وضع سیاست ها، حفظ مشاوران برنامه ی کمک به کارمندان و شناسایی پیشاپیش منابع خاص برای کمک در اوضاع بحرانی.
  • دوم: سرمایه گذاری در آموزش و توسعه ی بیشتر، تمرکز به ویژه روی مدل های ارتباطی سازنده، آموزش مهارت های نظارتی و آموزش روابط انسانی، ایجاد مهارت ها از بالا به پایین در خصوص نحوه ی مدیریت تعارض.
  • سوم: آموزش، تعلیم و توسعه ی کارمندان خود برای تبدیل شدن به عوامل مستقل، یعنی متخصصانی که به هر مسئولیتی که بر عهده دارند، ارزش می افزایند و می توانند به “هنرمندانی که سریع تغییر لباس می دهند” مبدل شوند، یاد می گیرند به آسانی با اوضاع جدید سازگار شوند، حتی اگر به معنای رفتن به جای دیگری باشد. هر قدر مردم به خود و دیگران اعتماد داشته باشند، محتمل تر است که قادر باشند با وجود نگرانی در مورد تغییر و تحول به کار خود ادامه دهند.
بعد از دو سال تحقیق روی این موضوع، چه چیزی بیشتر شما را شگفت زده کرد؟

من از تعداد کارشناسان، حرفه ایی ها، گروه محققان، استادانی از مدارس عالی بازرگانی و مشاوران که تاکید کردند خشم، دغدغه ای در حال رشد است متعجب شدم. این مساله حقیقت دارد. کارشناسان موافق بودند که سوء مدیریت، خشم با هزینه ای بسیار زیاد به همراه دارد.

می توانم اضافه کنم که با کمال تاسف تعجب آور بود که بسیاری از قربانیان تعدیل نیرو اعتراف می کردند که هیچ وقت دوباره تعهد و وفاداری عمیق به شرکتی دیگری نخواهند داشت. چقدر تاسف بار است!

وفاداری در گذشته، تقریبا به معنای فرمانبرداری کورکورانه از شرکت بود. آنچه من درباره ی آن سخن می گویم تعهد داشتن به یکدیگر ، مانند یک رابطه ی دو طرفه است. جایی که اعتماد داشته باشند، به چیزهای بزرگی می توان دست یافت.

خشم فراگیر، مولد هنجار عدم تعهد کارفرمایان بوده است. شعار ظاهرا این است: “من از تو استفاده خواهم کرد، اما از من سوء استفاده نخواهد شد.”؛ استفاده ی فزاینده از کارمندان کوتاه مدت، پروژه ای و اقتضایی، بر جامعه ی یکبار مصرفی که در آن زندگی می کنیم مهر تایید زده است. کارمندان در عمل کالاهای دورانداختنی محسوب می شوند، و نه منابع مورد احترامی که روسای شرکت ها ریاکارانه از آن حرف می زنند.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *