چه کسی تغییر را کشت : مضنون سوم ، حمایت مالی حمایت مالی همچون آگهی تبلیغاتی متحرک در مجله ی مد مردان بود. از کفش های براقش گرفته تا موهای بی نقص و فوق العاده اش، سرتاسر بی عیب و نقص بود. کارآگاه مک نالی به پیراهن چروک، کراوات شل و ول شده و كفشهای مشکی رنگ و رو رفته اش نگاهی کرد و از ذهنش گذشت که نباید به خودش اجازه دهد از حمایت مالی به دلیل ظاهرش بدش...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.با ورزش، قدرت مواجهه با مشکلات را در خود افزایشدهید!
با ورزش، قدرت مواجهه با مشکلات را در خود افزایش دهید ! تقریبا نیمی از افرادی که می شناسیم خیلی کم ورزش می کنند یا اصلا ورزش نمی کنند. آنها بهانه های مختلف می آورند که از "وقت ندارم" تا...
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (۱)
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (1) اسرار بازاریابی چریکی شامل 20 راز است. زمانی که کسب و کار خود را به راه می اندازید این 20 راز برملا شده را مورد توجه داشته باشید در این صورت از درخشنده ترین...
استفاده از ضمیر ما
عبارات با ضمیر ما حالا به بالاترین سطح صمیمیت می رسیم. این سطح از واقعیتها قوی تر است و از احساسات رابطه مؤثرتری به وجود می آورد. اینها عباراتی هستند که از ما و از مشتقات ما استفاده می کنند....
برندسازی شخصی: روی خودتان سرمایهگذاری کنید
برندسازی شخصی: روی خودتان سرمایهگذاری کنید خب، میخواهید با اینهمه دانشی که دربارهی خودتان بهدست میآورید، چه کار کنید؟ فعلا قرار است هر اطلاعاتی را که تا اینجای سری مقالات برندسازی شخصی به دست آورید، گردآوری کنید. آنها را در...
پیامهای پیش نویس و ادراک کودک
پیامهای پیش نویس و ادراک کودک بسیار اهمیت دارد بدانیم که کودک تصمیمات پیش نویس زندگی خود را در واکنش به ادراک خودش از آنچه که در اطرافش میگذرد، می گیرد. این ادراک براساس نحوه احساسها و واقعیت سنجی کودک...
چه کسی تغییر را کشت : مضنون دوم تعهد
چه کسی تغییر را کشت : مضنون دوم تعهد تعهد نفر بعدی بود که در اتاق بازجویی حاضر شد. او با چهره ای جدی به کارآگاه مک نالی لبخند زد، با او دست داد و نشست. مک نالی این طور...