ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۰۴
بدون دیدگاه
468 بازدید

تنظیم گرها تنظیم گرها، حرکاتی از بدن اند که جریان مکالمه را کنترل و تعدیل می کنند و آن را تداوم می بخشند. این حرکات اغلب بر پایه ی دریافت بازخورد از میزان درک شنونده استوارند. مثال: سر تکان دادن، حرکت چشم ها به منظور تایید حرف شنونده. به دلیل وجود تفاوت های فرهنگی در استفاده از تنظیم گرها، نحوه ی عکس العمل مردم نسبت به جریان قوی اطلاعات در عضر حاضر ممکن است گیج کننده باشد. فهم نادرست از...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

کینِسیک: دسته بندی حرکات

کینِسیک: دسته بندی حرکات مردم شناس آمریکایی، ری بردوسیل، یکی از بنیان گذاران علم رفتار غیر کلامی بود. او نام این شکل از ارتباط را کینِسیک(kinesics) گذاشت که از کلمه ی یونانی "حرکت" می آید؛ زیرا به حرکت بخش های...

۱۳۹۷/۰۴/۳۱
806 بازدید

بازاریابی ویروسی (ارزش کاربردی ۳)

اثر تخفیف ها تا کجا پیش می رود؟ "اریک اندرسون" و "دانکن سیمستر" دانشمندان بازاریابی،کنجکاو بودند بدانند که آیا ایده ی تخفیف به چشم مصرف کننده ها آن قدر قدرتمند است که فقط اعلام اینکه چیزی "تخفیف" خورده است، باعث...

۱۳۹۷/۰۴/۳۰
707 بازدید

تفسیر نشانه ها و پاسخ مناسب به آنها

تفسیر نشانه ها و پاسخ مناسب به آنها توانایی تفسیر پیام های دیگران گامی در جهت برقراری ارتباط موثر است. با مشاهده ی حرکات و حالات مردم، در یک لحظه به احساسات شان پی می برید. بعنوان مثال می توانید...

۱۳۹۷/۰۴/۲۸
763 بازدید

بازاریابی ویروسی (ارزش کاربردی ۲)

صرفه جویی مالی اکثر مردم وقتی به ارزش کاربردی فکر می کنند، اولین چیزی که به ذهن شان می رسد، صرفه جویی مالی ست؛ تخفیف های خوب یا حراجی های یکی بخر، دو تا ببر. یکی از بزرگترین محرک هایی...

۱۳۹۷/۰۴/۲۸
587 بازدید

همان کسی شوید که می خواهید.

همان کسی شوید که می خواهید این که چگونه خودتان را نشان می‌ دهید، چطور حرکت می کنید و چه حرکاتی را انجام می دهید، به چه طریقی می ایستید، می نشینید و راه می روید، همه ی این ها...

۱۳۹۷/۰۴/۲۷
470 بازدید

بازاریابی ویروسی (ارزش کاربردی ۱)

ارزش کاربردی اگر می خواهید کسی را سوژه ی ساخت یک ویدئوی پرطرفدار کنید، "کن کرگ" احتمالا آخرین انتخاب تان است. مخاطب و سازنده ی خیلی از این ویدئوهای پر بیننده، نوجوان ها هستند.  ولی کرگ 86 ساله ش است....

۱۳۹۷/۰۴/۲۵
703 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.