تنظیم گرها تنظیم گرها، حرکاتی از بدن اند که جریان مکالمه را کنترل و تعدیل می کنند و آن را تداوم می بخشند. این حرکات اغلب بر پایه ی دریافت بازخورد از میزان درک شنونده استوارند. مثال: سر تکان دادن، حرکت چشم ها به منظور تایید حرف شنونده. به دلیل وجود تفاوت های فرهنگی در استفاده از تنظیم گرها، نحوه ی عکس العمل مردم نسبت به جریان قوی اطلاعات در عضر حاضر ممکن است گیج کننده باشد. فهم نادرست از...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.کینِسیک: دسته بندی حرکات
کینِسیک: دسته بندی حرکات مردم شناس آمریکایی، ری بردوسیل، یکی از بنیان گذاران علم رفتار غیر کلامی بود. او نام این شکل از ارتباط را کینِسیک(kinesics) گذاشت که از کلمه ی یونانی "حرکت" می آید؛ زیرا به حرکت بخش های...
بازاریابی ویروسی (ارزش کاربردی ۳)
اثر تخفیف ها تا کجا پیش می رود؟ "اریک اندرسون" و "دانکن سیمستر" دانشمندان بازاریابی،کنجکاو بودند بدانند که آیا ایده ی تخفیف به چشم مصرف کننده ها آن قدر قدرتمند است که فقط اعلام اینکه چیزی "تخفیف" خورده است، باعث...
تفسیر نشانه ها و پاسخ مناسب به آنها
تفسیر نشانه ها و پاسخ مناسب به آنها توانایی تفسیر پیام های دیگران گامی در جهت برقراری ارتباط موثر است. با مشاهده ی حرکات و حالات مردم، در یک لحظه به احساسات شان پی می برید. بعنوان مثال می توانید...
بازاریابی ویروسی (ارزش کاربردی ۲)
صرفه جویی مالی اکثر مردم وقتی به ارزش کاربردی فکر می کنند، اولین چیزی که به ذهن شان می رسد، صرفه جویی مالی ست؛ تخفیف های خوب یا حراجی های یکی بخر، دو تا ببر. یکی از بزرگترین محرک هایی...
همان کسی شوید که می خواهید.
همان کسی شوید که می خواهید این که چگونه خودتان را نشان می دهید، چطور حرکت می کنید و چه حرکاتی را انجام می دهید، به چه طریقی می ایستید، می نشینید و راه می روید، همه ی این ها...
بازاریابی ویروسی (ارزش کاربردی ۱)
ارزش کاربردی اگر می خواهید کسی را سوژه ی ساخت یک ویدئوی پرطرفدار کنید، "کن کرگ" احتمالا آخرین انتخاب تان است. مخاطب و سازنده ی خیلی از این ویدئوهای پر بیننده، نوجوان ها هستند. ولی کرگ 86 ساله ش است....